Hvad har i på væggen i stuen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.843 visninger
20 svar
0 synes godt om
11. juli 2012

mor2100kbh

Prøver at gøre lejligheden lidt mere hjemlig efter ex'en er flyttet ud men ved bare ikke hvad der skal op på væggen i stuen.

Jeg er ikke rigtig til masseproducerede plakater og har ingen ynglingskunster så tænkte om der var nogle der havde andre spændende ting oppe som man kunne blive inspireret af.

Vedhæft gerne billeder hvis det er 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

4kløver

enligmorkbh skriver:

Prøver at gøre lejligheden lidt mere hjemlig efter ex'en er flyttet ud men ved bare ikke hvad der skal op på væggen i stuen.

Jeg er ikke rigtig til masseproducerede plakater og har ingen ynglingskunster så tænkte om der var nogle der havde andre spændende ting oppe som man kunne blive inspireret af.

ungerne. og en masse lort. men nu bor jeg ikke alene så her er manden ting også oppe på væggen.

Anmeld

11. juli 2012

Michalala

Vi har forstørret nogle billeder på lærred af Costa brava - hvor vi har været på ferie. herudover har vi en lille hylde med billeder af personer der betyder noget for os og en hylde med små glas hvor vi har sand i fra forskellige steder i verden vi har været. Og så min favorit et stort verdenskort hvor vi har sat nåle i de stedet i verden vi har været. 

Anmeld

11. juli 2012

Masig

enligmorkbh skriver:

Udover nogle malerier, har vi et tæppe... Vi faldt tilfældigt over et tæppe med et motiv på og tænkte at det da fint kunne fungerer som "billede" på den store og meget tomme væg vi havde.. Og så hjalp det også meget på akustikken.. Vi bor i et hus med højt til loftet og hvor entre, køkken og stue er ét stort rum så der var meget genlyd... Det forsvandt da vi hang tæppet op

Anmeld

11. juli 2012

chael

Vi har 2 galleri hylder fra IKEA.

Der står et billede af noget tæt familie vi har mistet. Et lille maleri min søn har malet i vuggestuen, deres smølfe stjernetegn, dem alle 3's

Deres 3 porselæns sparegrise i hver deres farve, min datters brudepige buket, et par norske hæklede julekugler. En Kai boyesen abe. Små bobles dyr, og min yngstes motercykel sparebøsse, som han fik i dåbsgave. Og lidt andre billeder af noget andet nært familie

I vinduet hænger en grankogle min mellemste har pyntet med glimmer også fra jul og et påske vindspil

Ja vi har en masse børne hyggeting, for jeg elsker at kigge på det

*C

Anmeld

11. juli 2012

Fenja09

Vi har to store hylder på en tapetseret væg, der står billeder, lysestager og lidt pynteting. Derudover har vi et andet sted i stuen en anden hylde med en fransk lysestager, to fugle, en gammel salmebog og en blomst.

Ovenpå vores vitrineskab står en flettet kurv fyldt op med gamle bøger f.eks to bibler fra 1800 tallet, et billede og en urne ( vores gamle kat).

Udover det så skal vi have lavet "familie-væg" med en masse gamle rammer og sort/hvide billeder. Og så har vi selvfølgelig også billeder oppe af vores datter og vores dyr. Skal lige have hængt to store eller et stort maleri op på væggen bag spisebordet ( som jeg selv maler) og ellers skal der ikke være mere. Vi har en rimelig stor stue og derfor også en del vægplads - vores katte har også en væg med to hængekøjer.

/Fenja

Anmeld

11. juli 2012

SS82

Vi har faktisk slet ikke noget oppe og hænge inde o stuen andet end vores fladskærm. I soveværelset har vi 2 store sort hvid billeder forstørret på lærred af hunden ig i kontoret har vi næsten hele den ene væg fyldt med billeder fra vores ferier i sorte trærammer samt bogstaverne LOVE i sort træ

Anmeld

11. juli 2012

Dinna88

Mine egne fotografier

Anmeld

11. juli 2012

Lusi

Vi har malerier som jeg selv har malet.. Har har 6 stk. Men skal have fundet et tæppe halløj, som skal hænges op. Har stue, gang og køkken i et rum, så altså et STORT rum og akustikken er ret dårlig

Anmeld

11. juli 2012

An&Jo

enligmorkbh skriver:

Jeg har fået malet det flotteste billede af en bruger herinde ved navn muhmi, hun er super dygtig og det er faktisk det maleri jeg er gladest for i stuen, så har vi et som mandens kammerat har lavet, og så 2 små som en veninde til mig har lavet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.