Lidt fra mig! :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2012

piadas

Carina87 skriver:

Du ser vildt godt ud Pia! Sikke dejlig gravid og sommerbrun! 

Dejlige billeder af Ida også. Huner bar bare for lækker. Og så den lille bitte søde mund Glæder mig til at høre hende snakke! Det gør Johannes ikke endnu. Kun lidt. Jeg tror det er fordi han efter sidste omgang tænder blev totalt fhænig af sutten. Der kom to tænder, det tog en uge med 49-40,8 i feber i 5 dage og en masse pyl Lille stakkels mand. Sutten blev nødvendig for ham, da han havde brug for den til at bide i. Bagefter havde jeg jo alle de aftenvagter han reagerede rigtig voldsomt på med mareridt, og for første gang blev han mor-pyller. Så sutten hænger (DESVÆRRRE) fast i knægtens mund, og jeg håber virkelig han tar den ud når han engang skal i skole! 

Lyder som en rigtig hyggelig tur til Djurs! Tænker, om vi ikke skal tage i Djurs(eller Fårup) når vi nærmer os d. 14. oktober? Så kan vi da sætte fødslen i gang og være sikre på at føde på samme tid Vi skal jo have fundet ud af, hvem der skriger højest!

Ang. vægten... Jeg har også taget 6 kg. på Havde regnet med maks 10, så synes heller ikke der er meget at give af her de sidste 13 uger

Men skal vi ikke bare holde hinanden op på det der vægttab bagefter? Jeg aner ikke, hvornår vi skal have børn igen Men har en ide om, at vi skal nyde de to her, jeg skal tage uddannelse og vi skal have købt et hus. Så der er vist tid nok til at nyde et vægttab  Jeg nægter altså bare at tage 26 kg på igen denne gang!!! Skal vi ikke bare stoppe med at tage på nu

Nå, jeg kan ikke sidde her og ævle. Vi kan jo snakke på fredag. Weeee jeg glæder mig!! Dejligt indlæg og skønne billeder!

Tak! Skal vi ikke også snart se mavebilleder fra dig?!

....ja og Johannes og alle I andres børn?! Det var lige en opfordring til alle!

Årh, det er træls med den sut - Ida er også blevet lidt for glad for den, synes jeg...det vælter frem med tænder for tiden. Hun har fået tre kindtænder og to hjørnetænder på en måned. Det er så ensbetydende med, at rugbrød og alt muligt andet, der skal tygges ikke hitter særlig meget for tiden... Æj, det er træls, når maden bare bliver kastet rundt med i stedet for ned i maven...

Det var da også ret høj feber, den bette mand havde... Jeg lover dig, at han ikke har den hængende i mundvigen, når han starter i skole!

Hey, ja god ide - vi tager da i Djurs Sommerland, når vi er gået over tid! Så kører vi i Piraten, til vi får veer!

Jeg giiiider heller ikke tage mere på, men er der ikke noget med, at det er når man overspiser, man tager på?!!!!!!!! Pia, luk næbbet hver anden gang - måske det hjalp!

Jeg har også en ide om, at jeg kun må tage 3 kg. mere på, men jeg er godt nok spændt på, om jeg kan holde den...jeg er bange for, at jeg ikke kan...

Deal med at holde hinanden op på vægttabet bagefter!

I kan bare gøre lige som os og få to hold med nogle års mellemrum - så har I jo også de Johannes og Elin til at hjælpe med de små akkurat som os! Det kan anbefales.

Jaaa, vi kan snakke på fredag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

piadas

_-Kathrine-_ skriver:

Hold nu op hvor du stråler... Heldig vinkel eller ej, så er du flot gravid

Puha, stakkels lille Ida, det må godt nok ha gjort ondt, men de er heldigvis så tapre, de kære små... Og hvor er hun skide sej til at snakke... Bare det snart begynder herhjemme... Heldigvis kan vi mærke at han forstår hvad vi siger

Vi skal i djurs sommerland i august, og håber der er lidt som Villads kan prøve, men det ser ud til på billederne at der er lidt for de små!

Hvor gad jeg virkelig godt komme og besøge dig og møde alle I andre dejlige piger, men synes køreturen er for lang for Villads, vi har ellers ferie, bare ham og jeg, men det må blive en anden gang

Tark - hvor er du sød!

Det der snakkeri kommer lige pludselig - det gjorde det jo i hvert fald her!

Der er da lidt i Djurs, han kan prøve, men det er jo selvfølgelig begrænset. Jeg synes, jeg kan huske, at det først er når de bliver ca. 3 år, at de begynder at kunne få rigtig glæde af det. Men det kan jo aldrig vare - nu er de første jo blevet 1½ år!

KOM MED PÅ FREDAG!! Det kunne være så hyggeligt!

Som jeg skrev tidligt, kommer I bare, når det passer og kører, når det passer, så vil du først køre, når han skal sove om aftenen, gør du bare det - så er det ikke så slemt at skulle køre så langt, som hvis det havde været med få timers mellemrum. Overvej det lige en ekstra gang!

Anmeld

12. juli 2012

piadas

Sofia skriver:

Sikke dejligt at høre nyt fra jer. Vil give alle de andre ret i at det bare er et super godt billede af dig, du ser simpelthen super godt ud!!

Og alle billederne af Ida og dine andre skønne børn, de er fantastiske.

Dejligt at høre I har det godt

Tak skal du have!

Jeg håber også, I har det godt - og efterhånden er faldet på plads i Aalborg.

Anmeld

12. juli 2012

_-Kathrine-_

piadas skriver:

Tark - hvor er du sød!

Det der snakkeri kommer lige pludselig - det gjorde det jo i hvert fald her!

Der er da lidt i Djurs, han kan prøve, men det er jo selvfølgelig begrænset. Jeg synes, jeg kan huske, at det først er når de bliver ca. 3 år, at de begynder at kunne få rigtig glæde af det. Men det kan jo aldrig vare - nu er de første jo blevet 1½ år!

KOM MED PÅ FREDAG!! Det kunne være så hyggeligt!

Som jeg skrev tidligt, kommer I bare, når det passer og kører, når det passer, så vil du først køre, når han skal sove om aftenen, gør du bare det - så er det ikke så slemt at skulle køre så langt, som hvis det havde været med få timers mellemrum. Overvej det lige en ekstra gang!

Åha, det er jo vildt fristende!
Jeg skal nok lige overveje det en ekstra gang...
Når jeg tager rutevejledningen til Farsø blir det noget med 1 t. 40 min ca. Det er selvfølgelig ikke så slemt...
Skal nok vende tilbage

Anmeld

12. juli 2012

piadas

_-Kathrine-_ skriver:

Åha, det er jo vildt fristende!
Jeg skal nok lige overveje det en ekstra gang...
Når jeg tager rutevejledningen til Farsø blir det noget med 1 t. 40 min ca. Det er selvfølgelig ikke så slemt...
Skal nok vende tilbage

Ja, gør lige det!

Jo flere - jo bedre!

Anmeld

2. august 2012

DK

Som sædvanligt helt vildt skønne billeder. Hvor ser det bare dejligt ud det hele. Og jeg istemmer koret af rosere til dig og maven. Du ser PRAGTFULD ud! Jeg tager hatten af for mor til tre og gravid - looking good!

Ida bliver jo mere og mere nuttet! Hun følger da lige i hælene på Zilan kan jeg se, de er nogle smukke piger Det lyder som en dejlig dejlig dag i Djurs. Jeg må indrømme at vi slet ikke har nået noget  i den retning denne sommer Eller jo, Aalborg Zoo, tæller det?

Ejjj jeg kan slet ikke forstå at Carina og dig allerede er SÅ gravide. Hvor tiden dog flyver afsted!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.