Carina87 skriver:
Du ser vildt godt ud Pia! Sikke dejlig gravid og sommerbrun! 
Dejlige billeder af Ida også. Huner bar bare for lækker. Og så den lille bitte søde mund
Glæder mig til at høre hende snakke! Det gør Johannes ikke endnu. Kun lidt. Jeg tror det er fordi han efter sidste omgang tænder blev totalt fhænig af sutten. Der kom to tænder, det tog en uge med 49-40,8 i feber i 5 dage og en masse pyl
Lille stakkels mand. Sutten blev nødvendig for ham, da han havde brug for den til at bide i. Bagefter havde jeg jo alle de aftenvagter han reagerede rigtig voldsomt på med mareridt, og for første gang blev han mor-pyller. Så sutten hænger (DESVÆRRRE) fast i knægtens mund, og jeg håber virkelig han tar den ud når han engang skal i skole! 
Lyder som en rigtig hyggelig tur til Djurs! Tænker, om vi ikke skal tage i Djurs(eller Fårup) når vi nærmer os d. 14. oktober? Så kan vi da sætte fødslen i gang og være sikre på at føde på samme tid
Vi skal jo have fundet ud af, hvem der skriger højest!
Ang. vægten... Jeg har også taget 6 kg. på
Havde regnet med maks 10, så synes heller ikke der er meget at give af her de sidste 13 uger
Men skal vi ikke bare holde hinanden op på det der vægttab bagefter? Jeg aner ikke, hvornår vi skal have børn igen
Men har en ide om, at vi skal nyde de to her, jeg skal tage uddannelse og vi skal have købt et hus. Så der er vist tid nok til at nyde et vægttab
Jeg nægter altså bare at tage 26 kg på igen denne gang!!! Skal vi ikke bare stoppe med at tage på nu
?
Nå, jeg kan ikke sidde her og ævle. Vi kan jo snakke på fredag. Weeee jeg glæder mig!! Dejligt indlæg og skønne billeder!

Tak!
Skal vi ikke også snart se mavebilleder fra dig?!
....ja og Johannes og alle I andres børn?!
Det var lige en opfordring til alle!
Årh, det er træls med den sut - Ida er også blevet lidt for glad for den, synes jeg...det vælter frem med tænder for tiden. Hun har fået tre kindtænder og to hjørnetænder på en måned.
Det er så ensbetydende med, at rugbrød og alt muligt andet, der skal tygges ikke hitter særlig meget for tiden...
Æj, det er træls, når maden bare bliver kastet rundt med i stedet for ned i maven...
Det var da også ret høj feber, den bette mand havde...
Jeg lover dig, at han ikke har den hængende i mundvigen, når han starter i skole!

Hey, ja god ide - vi tager da i Djurs Sommerland, når vi er gået over tid!

Så kører vi i Piraten, til vi får veer!
Jeg giiiider heller ikke tage mere på, men er der ikke noget med, at det er når man overspiser, man tager på?!!!!!!!!

Pia, luk næbbet hver anden gang - måske det hjalp!
Jeg har også en ide om, at jeg kun må tage 3 kg. mere på, men jeg er godt nok spændt på, om jeg kan holde den...jeg er bange for, at jeg ikke kan...
Deal med at holde hinanden op på vægttabet bagefter!
I kan bare gøre lige som os og få to hold med nogle års mellemrum - så har I jo også de Johannes og Elin
til at hjælpe med de små akkurat som os! Det kan anbefales.

Jaaa, vi kan snakke på fredag!