Jeg fik lige lyst til at smide lidt billeder ind!
Jeg troede faktisk ikke, at jeg havde så mange, men det havde jeg vist, så bær lige over med mig!

Billederne er taget i juni og juli måned, så jeg kan ikke huske, om I har set nogen af dem før!
Hmmm, man kan da godt have ammehjerne, selvom man ikke har født endnu, ik'?!
Hun havde jo lige et stunt for en måneds tid siden, hvor hun faldt ned fra sin rutsjebane og lige ned på fliserne.
Av, der havde jeg lige en times skrigeri og var lige på nippet til at ringe til vagtlægen, men heldigvis gik det over igen, og det blev heldigvis ikke til mere - men resultatet var ikke kønt!
Som I kan se, har hun fået drenge-regntøj!
Jeg tænkte, at hun bedre kan proppes i drengetøj, end lillebror skal have lyserødt på - lidt økonomisk kan man vel godt have lov at være! Selvom det er sjovere at købe lyserødt!
På billede nr. 7 er hun faldet i søvn på sofaen lige efter de sidste piger var blevet hentet fra Zilans fødselsdag! Hun havde ikke tid til middagslur den dag, så der gik ca. 5 minutter, fra pigerne var gået, til jeg fandt hende sådan! Det er sgu aldrig sket før!

Vi var i Djurs Sommerland i søndags!
Fantastisk dag og fantastisk vejr. Vi var der kl. 10.30 og tog først hjem kl. 20, da de lukkede - og vi kunne godt have brugt noget mere tid der!
Jeg synes stadig, Ida er lidt for lille, men hun var da oppe i et par ting sammen med farmand. Moderens mave er ved at være for stor til at blive proppet ned i de små forlystelser, så jeg nøjedes med at se på!
Jeg sneg mig dog til en enkelt tur i træstammen samt et par andre ting, selvom de frarådede det til gravide, men jeg tænkte, at der skal sgu mere til for at få mig til at føde!

Vi var i vandlandet, da det var allervarmest, men på trods af det, klaprede Ida tænder, som en gal! Æj, jeg synes, det er træls, at de ikke kan skrue bare lidt op for temperaturen i vandlandet, for det ER altså koldt!
Især for sådan nogle små størrelser!
Bortset fra det var det bare dejligt - vejret var fantastisk, så vi kunne ikke have valgt en bedre dag, og de to store var tilfredse.
Når de er glade, er jeg glad!
Ida er begyndt at snakke helt vildt!
Hun fortæller og fortæller - og det bedste er, at det faktisk er begyndt at give mening.
Hun gentager alt, hvad vi siger, og er begyndt at sammensætte flere ord, f.eks. sko far, jakke på, sko på, gyng-gang ud. Hun siger også en del ord med flere stavelser nu - sandkasse, barnevogn, gravko, traktor osv. Det er SÅ dejligt og sødt - totalt papegøje!

Moderen er begyndt at blive (endnu mere
) fed - og det har jo selvfølgelig en naturlig årsag, men jeg havde godt nok håbet, at vægten ikke ville stige så drastisk, som den er begyndt med!
Jeg har taget 7 kg. på indtil videre, og jeg havde satset på max. 8-9 kg. Så har jeg sgu ikke meget at give af de sidste 12 uger (+ de to uger over)!
Det gik ellers godt, men nu er vi ved at være på plads i huset, og havearbejdet (læs = det hårde fysiske) er overstået, så nu knokler jeg ikke lige så meget, som jeg har gjort indtil nu! Mon ikke det er derfor, det begynder at ryge på?!
Men som sagt har jeg kun 12 uger tilbage (FUCK!!!!
). 28+0 er jeg idag (jeg har lige taget mavebilledet nederst), så jeg er gået ind i 3. trimester nu - jeg har jo lige testet positiv!!
Jeg var til jdm. i torsdags, hvor hun skønnede ham til være 1200 g - lidt over gennemsnittet, så nu må vi se, om det fortsætter i den dur!
Serdar glemmer også sommetider, at jeg er gravid, fordi vi har haft så travlt med alt muligt andet!
Jeg har to arbejdsdage tilbage i denne uge, efterfulgt af 3 ugers ferie
. Jeg skal så tilbage og arbejde 4 uger, inden jeg skal på barsel, men fordi jeg jo har fri hver fredag, er det faktisk kun 16 dage + de to i denne uge - det bør jeg vel kunne overkomme!

Vi skal ikke nogen stedet, for økonomien skal lige på plads med huset osv. Derudover har vi lige et kobberbryllup/indflytterfest i uge 30 + Vildbjerg Cup i uge 31, så det er vist også rigeligt! Så må vi tage på nogle småture ind imellem. Ungerne vil gerne til Tyskland og købe slik og sodavand
, men det synes jeg ikke lige, jeg kan overskue med Ida i bilen (3 timer frem og tilbage
) - det er jeg ikke sikker på, hun synes er sjovt!
Men mon ikke vi finder på noget andet - om ikke andet kommer I jo fredag i næste uge! Det bliver så fedt, og jeg glæder mig rigtig meget til at se jer!

Det blev som sædvanligt alt for langt, så nu skal jeg nok stoppe!