Hvor længe har i undværet jeres små?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

296 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. maj 2009

Juniors mor

Julie er på ferie hos mormor og morfar, der bor to timer herfra i denne uge. Hun eeeelsker at være der, men har aldrig været der såååå længe alene. Hun blev hentet i lørdags, og så henter vi hende igen på fredag. Vi taler sammen hver dag flere gange om dagen ,og jeg er slet ikke det mindste i tvivl om at hun hygger sig og har det rigtig godt.
Men hvorfor er det så lige, at jeg bare ikke kan finde ud af at nyde at have noget tid alene, hvor jeg kan få ordnet en masse ting og nyde lille Magnus i fulde drag....??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2009

Muffinmus

2 dage da jeg havde født og synes ikke det var fedt at undvære ham...han hører til hos mor og far
Måske skal han 2 dage på ferie til sommer hos min mor, men ikke mere end det tror jeg.

Anmeld

6. maj 2009

linemus

Signe og Nanna er blevet passet ude med overnatning en enkelt gang hos bedstemor og bedstefar, som bor 200 m herfra Jeg kan ikke huske om det var en eller to nætter, men det var i forbindelse med, jeg skulle være færdig med mit speciale (i januar).

Anmeld

6. maj 2009

Susan1978

Emils længste pasning ude var i januar da vi var på skiferie..

Ea blev passet hos svigermor og Emil hos mormor og morfar.

Det var 8 dage..

Anmeld

6. maj 2009

..

Nogen timer er max.. Det bliver nok lidt længere her når jeg skal føde, nu må vi se. Min mor kommer herhjem og passer Smilla så hun er tryg og glad :-)

Anmeld

6. maj 2009

Astrid P

Her i julen da min bedstemor lå på sygehuset var jeg væk fra Smilla i 1½ døgn. Det er det længste jeg har prøvet at være væk fra hende, og da savnede jeg hende godt nok også da jeg kom hjem igen! Og det var helt sikkert værre for mig end for hende, hun havde jo hygget med sin far og farmor/farfar imens...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.