Kørekort (hvad gav i? "skriver det her håber det o.k

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2012

Christabelle

Jeg gav 12000 men det er 7 år siden så ved ikke om du kan bruge svaret til noget :-) dumpede køreprøven én gang, men alt i alt (inkl lægeattest osv) blev det omkring 12000.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

ano14316

WOW i har givet meget .. j
eg gav som udgangspunkt 8000, dertil kom så stempel afgift, lægeattest og førstehjælp og jeg dumpede køreprøven 1. gange så alt ialt 10000

det tog 6 mdr. fordi der var mega kø til køreprøve og jeg skulle 3 uger på ferie og sådan lidt..

Anmeld

10. juli 2012

bobbles

skal selv til at tage kørekort nu her

jeg skal give 8900 for lovpakken. også kommer førstehjælp, lægeattest, mm. oven i.

Anmeld

10. juli 2012

MortilCilas

Anonym skriver:

Hej herinde(: ved ikke hvor jeg må skrive mit opslag men skriver det her i denne rubrik (jeg tænker  lidt på om jeg skal til at tag  mig et kørekort men vilhelst gerne have sparet lidt op men hvad koster enkørekort engelig og hvor lang tid tager det med terioprøve.    Hvad gav i for jeres kørekort 

Jeg gav mellem 12.000 og 13.000 kr for det

Kan ikke huske hvor lang tid det tog, men ikke ret lang tid. (når jeg tænker tilbage)

Anmeld

10. juli 2012

Noneother

Jeg gav..

8.888Kr. for lovpakken.
3.500Kr. for (5x) ekstra kørelektioner inden køreprøve 
   500Kr. for lægeattest
   500Kr. for førstehjælp

Så 13.388Kr. i alt... Brugte ca. 2 måneder, men kunne godt have klaret det hurtigere hvis jeg ikke havde været alene med min søn.

Udover det så købte jeg osse adgang til en hjemmeside med online teoriprøver, så jeg var godt øvet inden jeg gik op. Det kan anbefales!! Jeg endte med 0 fejl til selve prøven i 1. forsøg

Anmeld

10. juli 2012

Anonym trådstarter

Okey der er selvfølge lidt forskellig priser for at tag detmen tænker bare det der med at omkreg skal spare op og op men skal jo ikke være sårn atjeg mangler penge der til ellers har det bare sårnbetror ikke jeg vil låne pengene! 

Anmeld

10. juli 2012

Anonym trådstarter

Eller tror i at en kanringe og så høre hvad det cirka vil koste for at tag kørekort ringe rundt eller det står på nogle hjemmesider bare sådan ca pris 

Anmeld

10. juli 2012

mortilnoahogmelina

Jeg gav lige omkring 10500 kr med alt første hjælp lægeerklæringen billed osv . Det er 4 år siden ..

Anmeld

10. juli 2012

Anonym trådstarter

Øv øv synes jeg kan se at nogen af jer herinde tog kørekort for et par år siden som i har skrevet det var da en del billiger i forhold til dagen i dag .Vil gerne  have et snart men pengene har jeg ikke lige  

Anmeld

10. juli 2012

Solstrålebørn

Anonym skriver:

Eller tror i at en kanringe og så høre hvad det cirka vil koste for at tag kørekort ringe rundt eller det står på nogle hjemmesider bare sådan ca pris 

Hvis du googler køreskoler i dit område kommer der helt sikkert end masse frem, hvor du kan se priser... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.