Kørekort (hvad gav i? "skriver det her håber det o.k

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.231 visninger
20 svar
0 synes godt om
10. juli 2012

Anonym trådstarter

Hej herinde(: ved ikke hvor jeg må skrive mit opslag men skriver det her i denne rubrik (jeg tænker  lidt på om jeg skal til at tag  mig et kørekort men vilhelst gerne have sparet lidt op men hvad koster enkørekort engelig og hvor lang tid tager det med terioprøve.    Hvad gav i for jeres kørekort 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

malliebooh

Anonym skriver:

Hej herinde(: ved ikke hvor jeg må skrive mit opslag men skriver det her i denne rubrik (jeg tænker  lidt på om jeg skal til at tag  mig et kørekort men vilhelst gerne have sparet lidt op men hvad koster enkørekort engelig og hvor lang tid tager det med terioprøve.    Hvad gav i for jeres kørekort 

Jeg har ikke selv kørekort, men min kæreste betalte 13.200 kr for hans

Anmeld

10. juli 2012

Solstrålebørn

Anonym skriver:

Prisen på kørekort er meget forskelligt fra person til person.. Det kommer an på om man skal have ekstra køretimer.. 

Lovpakkens pris er også forskelligt fra sted til sted... 
Hvor lang tid det tager at tage er også meget forskelligt..

f.eks mig..

Lovpakken skal jeg give 11500,- Så kommer der førstehjælp, lægeattest og pasfoto ved siden af...

Jeg har være igang i snart 3½ måned, jeg har så også haft ekstra kørelektioner og skal rund regnet betale 16000,- og det er med lovpakken med i...

Hvis man dumper, skal man betale et nyt gebyr på 580,-

Der findes også 14 dages kurser med kørekort, det turde jeg slet ikke tage, det er lige hurtigt nok synes jeg...

Teoriprøven kommer man op til efter 7-8 gange teori aftener (Man skal have 28 timers teori) 

16 kørelektioner på vej 

4 kørelektioner på manøvrebane 

4 kørelektioner på glatbane - Derefter kan man gå til køreprøve... 

Anmeld

10. juli 2012

come2

Anonym skriver:

Jeg tror jeg gav ca. 15.000.

Anmeld

10. juli 2012

4xGreve

jeg ga' ca. 13000kr fordelt over 2 gange...

jeg startet d. 21 feb. 2011 og fik mit kørekort d. 6 maj 2011 bestod begge dele i første hug.  ingen ekstra timer (faktisk 1 time for lidt men min kørelære mente ikke behovet var der)

men kæresten siger du må få hans for 500kr

Anmeld

10. juli 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

det er 4 år siden jeg tog mit kørekort..

- jeg bestod teoriprøven 1 gang

- desværre lider jeg voldsomt af præstations angst hvilke gjorde jeg dumpede 2 køreprøver med bestod den 3

- mellem mine køreprøver var der ventetid så der gik en del ekstra penge på ekstra køretimer

- jeg var så "dum" at flytte fra hillerød og til langeland midt i det hele så når jeg var på sjælland for at færdige gøre korekortet skulle der en del ekstra køretimer til at holde tingene ved lige

- det tog 9 måneder da jeg flyttede midt i det hele og dumpede 2 køreprøver, det kunne sagtens gøres hurtiger er jeg sikker på

alt i alt kostede det min far lige omkring 20.000 kr at jeg kunne få mit kørekort.. men mange kunne sikkert gøre det billiger

Anmeld

10. juli 2012

An&Jo

Jeg gav 10500kr for lovpakken og så gav jeg 1000kr for to ekstra køretimer, den eneste grund til at jeg skulle have ekstra timer var fordi der var ventetid på køreprøven så jeg skulle holde min kørsel ved lige..

Bestod både teori og køreprøve i første forsøg..

Anmeld

10. juli 2012

chael

Jeg gav 7500 kr, for 9 år siden

Anmeld

10. juli 2012

isabellasmor

Anonym skriver:

Jeg er igang med at tage kørekort, og skal give 12000 med alt 

Anmeld

10. juli 2012

annecatrine88

For 6 år siden gav jeg 10.000 kr. det var med teoriprøve, køreprøve og tre ekstra kørelektioner..  

Det var i østjylland..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.