Min mand og jeg vil rigtig gerne hvis i kunne hjælpe med lidt gode råd, gerne hvis i selv har været i situationen da vi føler os lidt hjælpeløse.......
min mand er gået fra et forhold hvor hans eks kæreste havde en datter fra tidliger forhold, sammen har de fået en søn. sønnen har vi 3 gange om ugen hvilket fungere fint, eks kærestens datter var/er tæt knyttet til min mand da han har været mere far for hende end hendes egen far.
vi står nu i den situation at pigen -hun er 6år! gerne vil med ham når han henter sønnen.....
det skal lige siges at eksen stiller høje krav om hvordan vi har hans søn ang søvn, mad, tøj osv. vi føler vi bliver nødtil at tilgode se hendes behov da vi stadig ik har hørt fra statsamtet....
hans eks har ikke et godt øje til mig hvilket er forståeligt nok men desværre har hun udtrykt sig foran datteren der nu ikke syntes om mit selskab.....
SPØRGSMÅLET er så nu...
er det forkert at min mand gør det klart for pigen at han ikke længere er hendes stedfar men kun er far for hans søn og at han ikke kan tilbyde pigen at være en del af vores familie nu???
Jeg mener bare at det er mere synd for pigen at vi lukker hende ind i vores familie nu men senere når vi for et fælles barn måske ikke har oveskud/lyst til at ha hende da hun jo "kun" er et bonus barn fra et tidligere forhold.... ??!!
skal lige oplyses at jeg også har 2 børn 2 og 8år, min mands søn er knapt et år også bonus pigen på 6. så vi er mange der skal forstå og deles om min mand som far/stedfar......!!!!!!!
håber det giver mening og i kan give os lidt hjælp til selvhjælp.....
Anmeld