Føler du dig sund??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2012

Nettemor

Nej det gør jeg desværre ikke. Men jeg ville gerne. Så er så småt begyndt med et vægt tab. Men jeg ved at det ikke nytter noget for mig at gå på en hård slankekur.. Jeg ville simpelthen ikke kunne overholde det. Så prøver i stedet at tælle kalorier. I stedet for at nægte mig selv bestemte fødevarer... Og så motion. Min kondi er simpelthen så ringe! Så det arbejder jeg på nu så jeg forhåbentlig om et par mdr kan svare JA! til dit spørgsmål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2012

Frk.S

Nettemor skriver:

Nej det gør jeg desværre ikke. Men jeg ville gerne. Så er så småt begyndt med et vægt tab. Men jeg ved at det ikke nytter noget for mig at gå på en hård slankekur.. Jeg ville simpelthen ikke kunne overholde det. Så prøver i stedet at tælle kalorier. I stedet for at nægte mig selv bestemte fødevarer... Og så motion. Min kondi er simpelthen så ringe! Så det arbejder jeg på nu så jeg forhåbentlig om et par mdr kan svare JA! til dit spørgsmål

Jeg tror bestemt heller ikke en hård slankekur er vejen frem. Det er bare ikke holdbart i længden. 

Held og lykke med projektet.  

Anmeld

15. juli 2012

Nettemor

Frk.S skriver:

Jeg tror bestemt heller ikke en hård slankekur er vejen frem. Det er bare ikke holdbart i længden. 

Held og lykke med projektet.  

Tak

Anmeld

15. juli 2012

Maja_4000

Nej , jeg føler mig ikke sund :b

Jeg spiser også "rigtigt" , varieret osv. til måltiderne .. Laver altid sund mad .. Det er det jeg spiser imellem måltiderne som er problemet
Og jeg dyrker ikke motion , cykler til/fra ting , men det er også det ..

Anmeld

15. juli 2012

Dustmuz

Sund og Sund..
hmmmm.. det ved jeg ikke lige??

har jo en mega stor last som hedder GOD MAD..
og ja, jeg spiser den sørme også i gode mændger

jeg har en kampvægt på 100-105kg, og burde nok tabe mig..
at lave om på mine madvaner når det kommer til hvad må spise og der, vil selv et stædigt æsel gå før jeg ændre disse..
Jeg elsker mad og vil jeg altid gøre..

dog vælger jeg altid magert kød, steger oftests lidt olie.
grønt ryger der da også ned engang imellem.
så laver man en stor skål salat, marinere en kylling, og smider med i.
og vupti, så er skålen tom..

men på trods af den mændge mad jeg spiser, så holder jeg min vægt.
men ved også at hvis jeg skære for meget ned på mængden jeg spiser, så bliver jeg en sur satan og gå sammen med, og det vil jeg ikke udsætte min kæreste for

Anmeld

15. juli 2012

Dinna88

JEP! Det gør jeg  

Jeg føler mig sund fordi jeg:

- Ved at jeg får en sund morgenmad (havregrød hver morgen)

- Jeg får en sund frokost (groft/fiberholdigt brød med fiskepålæg eller proteinrig og fedtfattig ost)

- Sund aftenmad (vi skal begge have mange proteiner grundet træning, og dem sikrer vi os en del igennem aftensmaden også. Vi er meget obs på fedt, og jeg spiser desuden ikke kød - udover fisk, er det blevet med tiden)

- jeg spsier hver 2-3 time, frem for tre gange i døgnet-

- Er der smuttere hvor maden skal være nem, så er det som regel  en sund smutter i form af flüte s m.m.

- Jeg ryger ikke.

- jeg træner hver anden dag.

- jeg sover minimum 8 timer hver nat - og bytter aldrig om på nat og dag. (okay, jeg er heller ikke mor, vigtig detalje!)

- Min krop vidner om at jeg ikke er usund - både hvad lægen kan se ingenvendig, men også udenpå.

- Jeg spiser slik osv. som det passer mig, fordi jeg kan tillade mig det  

Se, vores indlæg, TS, ligner meget hinanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.