morgenmad til jeres barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2009

starsofheaven

fam.4xc skriver:

ca 4 dage om ugen spiser de morgen maden i vuggeren og der for de enten havregrød, øllebrød eller rugbrød....
'
Her hjemme står den gerne på det de ønsker... som regel havregrød med kanelsukker.... Har du prøvet med lidt smag i havregrøden evt af kanelsukker eller frugt stykker??
Ellers har vi div morgenmads produkter de gerne må få de få gange de ber om det, rugbrød, ristet brød eller knækbrød eller youghurt.

Idag er de hjemme og der har de fået havregrød...

Ja jeg har prøvet havregrød med alt kanel, lid sukker, smør, frugt... alt-- hun vil bare ik.. og får jeg det endelig i munden på hende kommer hun med bræk fornemmelsen ligesom når vi andre skal kaste op og det jo synd sådan ska det jo ik være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2009

Honningblomst

starsofheaven skriver:

Ja jeg har prøvet havregrød med alt kanel, lid sukker, smør, frugt... alt-- hun vil bare ik.. og får jeg det endelig i munden på hende kommer hun med bræk fornemmelsen ligesom når vi andre skal kaste op og det jo synd sådan ska det jo ik være

Men børn skal vel heller ikke spise havregrød??smiler-

Anmeld

6. maj 2009

starsofheaven

Eva skriver:

Men børn skal vel heller ikke spise havregrød??smiler-

nej skal de ikke. men kender nogle hvor de bare ser dumt på mig når jeg fortæller hun ik får havregrød.. tror det er noget gammelt noget at sådan skal det bare være... men sku ik i mit hoved

Anmeld

6. maj 2009

Honningblomst

starsofheaven skriver:

nej skal de ikke. men kender nogle hvor de bare ser dumt på mig når jeg fortæller hun ik får havregrød.. tror det er noget gammelt noget at sådan skal det bare være... men sku ik i mit hoved

Så kan du jo bede dem læse noget om ernæring og kost...for heldigvis er der meget andet godt man kan give sine børn...og der er jo mange børn ude i verden der klarer sig fint uden havregrød-smiler- så lad dem kikke mærkeligt, de ved vidst ikke bedre..
Knus til dig...

Anmeld

6. maj 2009

fam.4xc

starsofheaven skriver:

Caroline er faktisk først begyndt at spise havregrød som 3 årige da hun sku starte med at spise morgen mad i vuggeren ;-) Og hun har da klaret sig meget pænt uden....

Tilgengæld ku hun godt li havregryn blot med mælk på...

Anmeld

6. maj 2009

Sweet1978

Her står den også for det meste på havregrød (mikroovns 1min. det er nemt), jeg blander mælk i efter tilberedning så det ikke er for varmt.

Ellers diverse morgenmadsprodukter, Honney Loops, Havrefras o.lign.

Når jeg har lavet boller vil hun gerne have det, gerne med ost.

Anmeld

6. maj 2009

DK

Altså nu er Kirstine jo 5 år, men hun har siden hun startede i BH fået rugbrød hver morgen.
Hun vil ikke have havregrød, og hun må ikke få havrefras/guldkorn eller lign for mig i hverdagene.

Vi får aldrig hvidt brød, undtagen af og til om søndagen, og hvidløgsbrød til aftensmaden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.