morgenmad til jeres barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.849 visninger
16 svar
0 synes godt om
6. maj 2009

starsofheaven

hejsa

Hvad får jeres barn til morgenmad? Min datter vil simpelthen ik spise havregrød.. har prøvet alt muligt... nogen der har nogle gode råd omkring det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2009

Honningblomst

Giv hende noget andet-smiler- her står den på yoghurt med havregryn i, havregrød, risengrød, boller, rugbrød eller frugt...alt efter hvad de ha lyst til og hvad vi har...det bestilles når de vågner og serveres i sengen..-smiler-
Knus Eva..

Anmeld

6. maj 2009

starsofheaven

Eva skriver:

Giv hende noget andet-smiler- her står den på yoghurt med havregryn i, havregrød, risengrød, boller, rugbrød eller frugt...alt efter hvad de ha lyst til og hvad vi har...det bestilles når de vågner og serveres i sengen..-smiler-
Knus Eva..

okay, ja jeg må prøve mig frem. Lyder hyggeligt med mad på sengen. Ville da gerne være barn hos dig så hvis man får morngenmad på sengen

Anmeld

6. maj 2009

Honningblomst

starsofheaven skriver:

okay, ja jeg må prøve mig frem. Lyder hyggeligt med mad på sengen. Ville da gerne være barn hos dig så hvis man får morngenmad på sengen

Ja, gør det...de ene er jo ikke bedre end det andet...bare det er sund kost.

Ja, herhjemme er der mad på sengen hver morgen....så putter de der ved siden af hinanden imens de ser tv og spiser mad...hyggeligt, dog er der tit krummer eller andet spændende i vores seng-griner

knus..

Anmeld

6. maj 2009

Fam. Madsen

her hjemme står den på havergrød eller øllebrød... marcus er vild med begge ting...

Anmeld

6. maj 2009

Mor.sander

Her står den på havergryn eller knækbrød med ost.

Anmeld

6. maj 2009

fam.4xc

starsofheaven skriver:

hejsa

Hvad får jeres barn til morgenmad? Min datter vil simpelthen ik spise havregrød.. har prøvet alt muligt... nogen der har nogle gode råd omkring det?

ca 4 dage om ugen spiser de morgen maden i vuggeren og der for de enten havregrød, øllebrød eller rugbrød....
'
Her hjemme står den gerne på det de ønsker... som regel havregrød med kanelsukker.... Har du prøvet med lidt smag i havregrøden evt af kanelsukker eller frugt stykker??
Ellers har vi div morgenmads produkter de gerne må få de få gange de ber om det, rugbrød, ristet brød eller knækbrød eller youghurt.

Idag er de hjemme og der har de fået havregrød...

Anmeld

6. maj 2009

Mormilla

Min søn får øllebrød hver dag. Han vil heller ikke spise havergrød. Han får morgenmad i dagplejen og hun laver ikke havergrød så vi laver lidt øllebrød som han så får med

Anmeld

6. maj 2009

LotteGabriella

Det er forskelligt hvad Daniella får...jeg prøver at variere det en del, da hun hurtig kører træt i det, hvis hun får det samme hele tiden

Hun får Øllebrød med sødmælk, havregrød med bananmos, havregrød med æblemos, havregrød med lidt frugtyoghurt i, appelsinyoghurt med bananmos, pære/bananyoghurt med bananmos mv. der er mange muligheder og kombinationer, det er bare lige at komme i tanke om dem

Anmeld

6. maj 2009

A.

havre fras eller mini fras med varmt mælk det for ham til morgenmad her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.