Når man slet ikke har taget på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2012

christina92

Laijona Äiti skriver:

Jeg er lige nysgerrig! - Hvorfor må du ikke medregne det du tabte pga. kvalme??

(Det regnede jeg selv med nemlig!)

Det MÅ jeg da også godt, men hvis man så spørger hvor meget jeg har taget på, er det jo bare ikke hel rigtigt, og hvertfald ikke måden lægerne osv. regner det på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

lio

christina92 skriver:

Det MÅ jeg da også godt, men hvis man så spørger hvor meget jeg har taget på, er det jo bare ikke hel rigtigt, og hvertfald ikke måden lægerne osv. regner det på.

Det var ikke sådan ment, jeg tænker hvorfor regner de det ikke med? det gjorde min jm nemlig.

Anmeld

11. juli 2012

christina92

Laijona Äiti skriver:

Det var ikke sådan ment, jeg tænker hvorfor regner de det ikke med? det gjorde min jm nemlig.

Jamen jeg er ikke hel sikker, men vil tro det handle om at det jeg/ vi har tabt jo ikke er baby, derfor mener de vil ikke med at man kan regne med hvad man har taget på pga. bebs og hvad der bare er "sin egen" vægt der kommer igen..

Men er ikke sikker

Anmeld

11. juli 2012

Princesspigen

christina92 skriver:

Hej tøser!

Håber i nyder regnvejet

Min mor smurte mig i dag hvor meget jeg har taget på og jeg svarede stolt 4,5 Kg.

Så gjorde hun mig opmærksom på at jeg jo ikke skal regne det fra min vægt efter jeg havde tabt mig pga. kvalme men fra min start vægt da jeg blev gravid..... og så har jeg ikke taget på.. OVERHOVEDET, mangler sådan set stadig 0,5 kg. for at være på start vægten

Jeg er 27+3 og er ikke gravid andre steder end på mavsen og på brysterne.

Håber bare ikke jeg får afvide af min JM at jeg skal mega æde fra nu af, at dømme ud fra maven størrelse og livmoderens "højde" vokser alt som det skal og det er også det min læge har sagt. Men hun har også troet at jeg var på start vægten og begyndt at tage på..

MIN POINTE: Er det noget jeg skal reagere på eller er det "normalt" eller hvertfald okay?

- En kommende mor som pludselig føler sig meget tynd....

først et

jeg tabte mig 7 kg grundet kvalme og opkast..

jeg er 26+5 idag

fik taget 3 kg på igen men har igen tabt 1 kg.. så jeg har lige 5 kg til min "normal" vægt.. om det er normalt det ved jeg ikke

men hverken min jm eller min læge er bekymret for min vægt pt så mon ikke det er okay for min livmoder og mave er jo os som den skal være  

min mor fortalte os at hun alt i alt os grundet kvalme under sin graviditet kun endte med at have taget 2 kg på da jeg blev født fordi hun os tabte sig først..

jeg har ikke fået af vide jeg skal overspise eller noget, men er du i tvivl så vend den med din jm

Anmeld

11. juli 2012

christina92

Princesspigen skriver:

først et

jeg tabte mig 7 kg grundet kvalme og opkast..

jeg er 26+5 idag

fik taget 3 kg på igen men har igen tabt 1 kg.. så jeg har lige 5 kg til min "normal" vægt.. om det er normalt det ved jeg ikke

men hverken min jm eller min læge er bekymret for min vægt pt så mon ikke det er okay for min livmoder og mave er jo os som den skal være  

min mor fortalte os at hun alt i alt os grundet kvalme under sin graviditet kun endte med at have taget 2 kg på da jeg blev født fordi hun os tabte sig først..

jeg har ikke fået af vide jeg skal overspise eller noget, men er du i tvivl så vend den med din jm

Så længe jeg ikke har fået andet afvide så må jeg jo tro det er okay. Og så er der jo også mindre baby vægt at skulle af med bagefter

Anmeld

11. juli 2012

Princesspigen

christina92 skriver:

Så længe jeg ikke har fået andet afvide så må jeg jo tro det er okay. Og så er der jo også mindre baby vægt at skulle af med bagefter

lige min tanke

og at jeg nu taber mig igen bekymre mig, men kender årsagerne såååå  

nedskæring på kakao og mere kvalme

Anmeld

12. juli 2012

christina92

Princesspigen skriver:

lige min tanke

og at jeg nu taber mig igen bekymre mig, men kender årsagerne såååå  

nedskæring på kakao og mere kvalme

Så må du skrue op for kakaoen igen.

Så længe jeg havde kvalme tænkte jeg OVERHOVEDET ikke på at leve sundt, men på at leve

Anmeld

12. juli 2012

Princesspigen

christina92 skriver:

Så må du skrue op for kakaoen igen.

Så længe jeg havde kvalme tænkte jeg OVERHOVEDET ikke på at leve sundt, men på at leve

samme her, men da jeg er røget under OBS for sukkersyge, højest sansynligt pga for meget kakao er kæresten efter mig..

jeg må helst ikke drikke produkter med sukker eller laktose i..

men når man får kvalme uanset hvad man drikker så er det sq svært at få væske nok.. kakaoén har hjulpet til nu men nu begynder den os at give kvalme  

Anmeld

12. juli 2012

christina92

Princesspigen skriver:

samme her, men da jeg er røget under OBS for sukkersyge, højest sansynligt pga for meget kakao er kæresten efter mig..

jeg må helst ikke drikke produkter med sukker eller laktose i..

men når man får kvalme uanset hvad man drikker så er det sq svært at få væske nok.. kakaoén har hjulpet til nu men nu begynder den os at give kvalme  

Ja så kan jeg godt se det ikke er nemt!!

Håber du finder en erstatning for kakaoen

Anmeld

12. juli 2012

Princesspigen

christina92 skriver:

Ja så kan jeg godt se det ikke er nemt!!

Håber du finder en erstatning for kakaoen

tak håber jeg os  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.