2 år imellem, er det hårdt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2012

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Mig og manden har snakket om projekt lillebror eller søster måske skal begyndes næste vinter, efter Mike bliver 2 år.

Men er det hårdt når der kun er 2 år imellem dem? 

Nogen med erfaring? 

I resikere der kommer 4 år imellem måske det tog os 4 og 6 mdr med de to første men 14 mdr med den sidste !! Så i får ikke to år imellem

Jeg har 2 år og 5 dage mellem mine 2, og den næste bliver der 2 år og nogle dage imellem nr 2 og 3, så 2 år mellem alle fra 1-2 , 2-3 og 4 år mellem 1-3 <3

Det er ikke hårdt men dej-dej-dejligt :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

L83

Sandra + Mike skriver:

Mig og manden har snakket om projekt lillebror eller søster måske skal begyndes næste vinter, efter Mike bliver 2 år.

Nogen med erfaring? 

Der er kun 23 mdr imellem mine . Jeg synes det har været dejligt de har haft meget glæde af hinanden. Og jeg har kun været alene med dem. Jeg synes ikke at det har været specialt hårdt

Anmeld

11. juli 2012

anja89

Sandra + Mike skriver:

Nogen med erfaring? 

Jeg har 2,7 år mellem mine piger, det kan selvfølge være hårdt men de har også så meget glæde af hinanden 

Nogle tidspunkter er det hårde end andre, måske fordi jeg bor alene med dem og måske fordi de er så tæt.

Men ingen tvivl om jeg en evt anden gang kunne finde på kort mellemrum mellem mine børn 

Anmeld

11. juli 2012

BabyAnno2012

Jeg har Tobias på 7 år og silke på knap 16 mdr og er gravid med Merle som kommer midt i sep.

der vil være 18 mdr mellem Silke og Merle og det er jeg meget spændt på hvordan kommer til at gå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.