Uhm, jeg har haft en sjælden dejlig nat :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2012

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Uuuuh, hvor hyggeligt Skal du se ham igen????

Det skal jeg sikkert nok, men jeg ved ikke om det bliver under de betingelser som du tænker på lige nu

Manden har en forbindelse til en hobby jeg har, og så har han tilbudt jeg kan ride hans heste. Om jeg skal det, ved jeg ikke, men det kunne godt være jeg skulle prøve, for min egen skyld. 

Så altså, måske ses vi igen, enten i nær fremtid, eller om ikke andet ved denne tid næste år  

Men ikke nødvendigvis under samme omstændigheder som i nat

Han er mere end 10 år ældre end mig (ikke atd et egentlig gør SÅ meget), og så ved jeg faktisk slet ikke om vi som sådan ellers tiltaler hinanden, på den måde, overhovedet. 

Jeg kender ham fra før, har redet en af hans heste for et eller to år tilbage. Dengang lavede vi ikke noget som helst. Der red jeg bare hans hest, og så var det det, ind til det ikke var mere

Men jo, jeg kan da ikke rigtig lade være at tænke lidt på ham idag   Han viste lige en ny side af sig selv, en side som jeg ikke lige vidste han besad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

klmf

Anonym skriver:

Det skal jeg sikkert nok, men jeg ved ikke om det bliver under de betingelser som du tænker på lige nu

Manden har en forbindelse til en hobby jeg har, og så har han tilbudt jeg kan ride hans heste. Om jeg skal det, ved jeg ikke, men det kunne godt være jeg skulle prøve, for min egen skyld. 

Så altså, måske ses vi igen, enten i nær fremtid, eller om ikke andet ved denne tid næste år  

Men ikke nødvendigvis under samme omstændigheder som i nat

Han er mere end 10 år ældre end mig (ikke atd et egentlig gør SÅ meget), og så ved jeg faktisk slet ikke om vi som sådan ellers tiltaler hinanden, på den måde, overhovedet. 

Jeg kender ham fra før, har redet en af hans heste for et eller to år tilbage. Dengang lavede vi ikke noget som helst. Der red jeg bare hans hest, og så var det det, ind til det ikke var mere

Men jo, jeg kan da ikke rigtig lade være at tænke lidt på ham idag   Han viste lige en ny side af sig selv, en side som jeg ikke lige vidste han besad

Det kunne da være I har skabt grobund for en udvidelse og udforskning af jeres relation så

Anmeld

10. juli 2012

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Det kunne da være I har skabt grobund for en udvidelse og udforskning af jeres relation så

, tja, hvem ved Måske... Det kunne da være interessant nok, at være sammen med ham en dags tid, og se hvordan vi ligesom falder i hak, under hverdagsbetingelser  

Men ærligt så tror jeg det ikke. Altså, jeg tror ikke han har den interesse for mig. Selvom han var sød og rar, og god ved mig, og ikke maste sig på, så tror jeg alligevel bare det for ham var en hyggelig nat, som (måske) så mange andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.