Uhm, jeg har haft en sjælden dejlig nat :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.410 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. juli 2012

Anonym trådstarter

Igår var jeg til fest. En fest hvor mange mange mennesker fra forskellige sociale lag kommer, og fester sammen.

Nåh, men jeg fik nogle øller indenbords, og skulle så sove, sådan, hen ad de lyse timer - puha.

Jeg plejer at sove i min st. car, men sidste år var jeg lidt uheldig, og fandt ikke et sted hvor der var formiddags skygge, og det resulterede i, at da nogen endelig fik liv i mig, var jeg voldsomt dehydreret. Det fik jeg fortalt til en af de andre som deltog ved festen, i forbindelse med at jeg tænkte på at forsøge at finde det der skyggefulde sted, til når jeg skulle i seng. 

Men, så tilbød han at jeg kunne sove i hans transporter, som var med isoleret kasse.. Og det tilbud kunne jeg alligevel ikke helt modstå må jeg indrømme.

Så her på de tidllige morgentimer, gik jeg i kassen, så at sige  

Jeg vidste ikke om han selv skulle sove der også, for han havde tilbud om at sove hos en, i en hytte... men det tilbud tog han åbenbart ikke imod.

et kvarters tid efter jeg var gået i seng, stod han i døren, og spurgte lige så forsigtigt, om jeg sov. Det kunne jeg så svare nej til (for jeg rystede af kulde). Og jeg hjalo ham med at rede sin seng op. 

Så lå vi der, i hver vores side og forsøgte at sove. Men hver gang en af os næsten var gledet ind i søvnen, fik jeg enten sådan en kulde-krampe, eller en fugl pippede, eller den der ikke var faldet i søvn skulle lige vende sig. Kender i det? Når man ligger der, og man er egentlig ret fuld, men man kan egentlig ikke rigtig falde i søvn, og atmosfæren er bare sådan lidt hyggelig

Jeg havde bedholdt mit tøj på, hvilket jeg ikke plejer, fordi jeg frøs så meget. Og da jeg havde ligget der og smårystet et stykke tid, under mit noget for kolde tæppe, spurgte han lige så stille om jeg frøs... Jeg underdriver, og svarer "ja, en lille smule" (stor fed løgn, jeg rystede af kulde, og det gør jeg ellers aldrig, jeg er som en radiator når jeg sover) så begynder han at rode lidt rundt ovre i sin side, og så var han så rar lige at låne mig en halvdel af sin dyne, og sekundet efter en deeeejlig varm arm omkring mig

Sådan lidt refleksagtigt nussede han mig lige kort, og så faldt han sådan lidt i søvn, og jeg, som nu havde fået varmen, faldt også let hen... Men man kommer hurtigt til at fryse lidt igen, når man egentlig ikke ligger tæt nok til faktisk at dele sådan en dyne. Så han vågnede igen, og rykkede tættere på, og jeg vågnede selvfølgelig i det han flyttede sig. 

Og nåh ja, så nussede han mig lidt mere, smadder hyggeligt. Bare helt stille og roligt, ikke noget frækt, bare aaaah

OG jeg var helt rolig, og helt tryg, og ingen dikkedarer der. 

Egentlig var vi så ved at falde i søvn igen, men så ved jeg ikkehvad der gjorde at vi ikke faldt helt i søvn alligevel, så lige pludselig førte det ene jo alligevel til det andet, og vi hyggede os lidt mere, igen, stille og roligt, og bare helt afslappet. Ikke noget med fuldemands-få-det-overstået-knald, bare hygge sammen.

På et tidspunkt bad jeg om pause, for ikke at miste helt hold på mig selv, fordi det var sådan liiige hyggeligt nok

Og så endte det med vi faldt i søvn, totalt viklet ind i hinanden, liggende sådan lidt på tværs af det hele, og bare slappede af, mere eller mindre oven på hinanden... Og nøøøøøj hvor har jeg sovet dejligt.Simpelthen SÅ dejligt...

Jeg vågnede sådan, halvt om halvt, da han på et tidspunkt stod op,men jeg faldt i søvn igen, før han var sådan helt gået. OG så vågnede jeg først noget tid senere igen, da han stod i døren, og meget forsigtigt spurgte om jeg skulle sove mere, for han havde brug for at komme hjem og fodre sine hunde  

Jeg ved godt det ikke lyder af noget særligt, og vi fik aldrig rigtig knaldet som sådan, men hele pointen var nu også, at jeg bare havde det godt og dejligt, og slappede af i en andens selskab.....

Semi-anonym, mest af hensyn til Google Maria.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Ihhhhhhhhh! Hvor lækkert!

Anmeld

10. juli 2012

Rikke S

Det lyder da skønt (og godt han også tænker på sine hunde) - sød fyr

Anmeld

10. juli 2012

MorDk

Lyder som en god nat

Anmeld

10. juli 2012

Anonym trådstarter

Jaaaah, det var så hyggeligt, og rart. Dejligt afslappende... 

Jeg havde da også lyst til mere, men jeg havde ikke lyst til det der fuldemands-knald, hvor man skal nå det hele på den halve tid, og så går kold bagefter, og det hele er lidt akavet dagen derpå...

Jeg havde lyst til at slappe, af, så det var det vi gjorde

Jeg synes næsten det bedste var da vi faldt i søvn. Vi lå bare, viklet lidt ind i hinanden, og hammed hovedet på mit bryst (det lyder af sex men det var det nu ikke hehe). Og så¨nussede vi bare til vi faldt i søvn sådan

Jeg er efterhånden begyndt at overveje om jeg ikke skal give mig til at lede efter en kæreste alligevel hehe. 

Så tror jeg sgu jeg vil droppe alt det der med mænd på min egen alder, og finde en god mand, som er lidt ældre end mig selv, og som godt gider nusse mig på min halvfede mave, når jeg er fuld og træt og fryser lidt
Og som kan nyde mig, påd en totalt afslappede måde  

Anmeld

10. juli 2012

MorDk

Anonym skriver:

Jaaaah, det var så hyggeligt, og rart. Dejligt afslappende... 

Jeg havde da også lyst til mere, men jeg havde ikke lyst til det der fuldemands-knald, hvor man skal nå det hele på den halve tid, og så går kold bagefter, og det hele er lidt akavet dagen derpå...

Jeg havde lyst til at slappe, af, så det var det vi gjorde

Jeg synes næsten det bedste var da vi faldt i søvn. Vi lå bare, viklet lidt ind i hinanden, og hammed hovedet på mit bryst (det lyder af sex men det var det nu ikke hehe). Og så¨nussede vi bare til vi faldt i søvn sådan

Jeg er efterhånden begyndt at overveje om jeg ikke skal give mig til at lede efter en kæreste alligevel hehe. 

Så tror jeg sgu jeg vil droppe alt det der med mænd på min egen alder, og finde en god mand, som er lidt ældre end mig selv, og som godt gider nusse mig på min halvfede mave, når jeg er fuld og træt og fryser lidt
Og som kan nyde mig, påd en totalt afslappede måde  

Anmeld

10. juli 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Men hvor finder man så lige sådan en... Vel og mærke en, som gider to vilde drenge, på 3 og 5, i tilgift

Anmeld

10. juli 2012

MorDk

Anonym skriver:

Men hvor finder man så lige sådan en... Vel og mærke en, som gider to vilde drenge, på 3 og 5, i tilgift

Jeg er sikker på at "manden" dukker op når du mindst venter det *S*

Anmeld

10. juli 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Jeg er sikker på at "manden" dukker op når du mindst venter det *S*

Forhåbentlig Og forhåbentlig inden jeg bliver alt for gammel også

Jeg har nu slet ikke ledt. Har skajet lidt ud i stedte for. Har "kun" været single 2½ års tid. Så det er ikke så voldsomt længe jo, i forhold til så mange andre....

Men jeg begynder at synes det er kedeligt at være alene. 

Og jeg savner jo også en at holde af, og en der kan holde af mig, tilbage. 

Jeg tror bare jeg er blevet lidt kræsen af at have været sammen med den samme mand i ca. 10 år.

Jeg har en tendens til at sammenligne både fejl og goder, og det virker jo ikke så godt. 

Så ser jeg måske noget, eller fornemmer noget, som "skræmmer" mig, og så skynder jeg mig at bilde mig selv ind at han ikke er værd at samle på. Og så går jeg min vej, før det overhovedet er til at vide om det kan blive til noget eller ej....

MEN igår opdagede jeg, at jeg ER kommet videre, fra mit gamle forhold. Jeg er ligeglad, jeg føler ikke jeg er hans, eller han er min. Og det er helt fantastisk.

Idag er jeg bare HELT afslappet, og det tror jeg virkelig ikke jeg har prøvet i rigtig mange år, for det føles helt underligt, som om verden bare står stille lige nu.

Og jeg er sikker på at både aftenen som den skred frem, og natten i armene på en rar og rolig velafbalanceret mand, simpelthen har lettet mig lidt. 

Åh, jeg kunne blive ved, og jeg lyder jo nærmest helt forelsket, men det tror jeg nu ikke jeg er  

Jeg er bare endelig langt om længe, lidt lettet, og meget afslappet, og det har jeg bare trængt så voldsomt til....  

Anmeld

10. juli 2012

klmf

Uuuuh, hvor hyggeligt Skal du se ham igen????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.