Hår på maven?.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2012

Sas1990

crille skriver:

De bittesmå fine lyse hår på maven blev lidt mørkere og længere rundt om navlen. Jeg har altså plukkte dem, for det syntes jeg ikke var særlig charmerende Har ikke skulle plukke længe, så måske det bare var det.. hehe.. 

plukke? tager det ikke lang tid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

crille

Sas1990 skriver:

plukke? tager det ikke lang tid?

Jeps plukke.. hehe.. Næ så mange var der heller ikke, men det gør lidt avs.. Men er nu 33+1 og har da fundet ud af at det av jeg syntes der var dengang, jo er pice of cake i forhold til hvad kroppen byder af udfordringer senere hen.. Godt lillemanden er et ønskebarn, så kan man jo klare hele verden for at bringe ham godt på vej.. 

Anmeld

10. juli 2012

Sas1990

crille skriver:

Jeps plukke.. hehe.. Næ så mange var der heller ikke, men det gør lidt avs.. Men er nu 33+1 og har da fundet ud af at det av jeg syntes der var dengang, jo er pice of cake i forhold til hvad kroppen byder af udfordringer senere hen.. Godt lillemanden er et ønskebarn, så kan man jo klare hele verden for at bringe ham godt på vej.. 

ja okay;D det er rigtig nok

Anmeld

10. juli 2012

MorDk

crille skriver:

De bittesmå fine lyse hår på maven blev lidt mørkere og længere rundt om navlen. Jeg har altså plukkte dem, for det syntes jeg ikke var særlig charmerende Har ikke skulle plukke længe, så måske det bare var det.. hehe.. 

Ja jeg får også sådan nogle lange "stive børster" ved navlen...

Hvad pokker laver de der? Tsk! Tsk! Har også "plukket" dem! VÆK!!!

Anmeld

11. juli 2012

crille

MorDk skriver:

Ja jeg får også sådan nogle lange "stive børster" ved navlen...

Hvad pokker laver de der? Tsk! Tsk! Har også "plukket" dem! VÆK!!!

JA!! og undrede mig egentlig.. Er normalt også den heldige vinder af lidt enkelte mørkere hår i siderne på "overlæben" efterhånden som jeg har forladt tyverne, men det har der været meget mindre af og tænkte det skyldes hormonerne.. Hvad skal de så på maven for? Godt nok nemmere at skjule, men alle plukkes væk og tjekkes dagligt samtidig med brynene hehe.. 

Sikke et job at være kvinde.. haha.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.