Hår på maven?.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2012

Mother-love

Det er meget normalt når man er gravid. Jeg fik og flere og meget mørkere hår på maven. Men de er væk nu efter jeg har født

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

MorDk

Det er ganske normalt! De fortager sig igen efter fødslen... Det gjorde mine ihvertfald! Nu er jeg gravid igen og der kom liiige nogle flere lange "dun" hihi... ser lidt komisk ud!

Anmeld

10. juli 2012

Holbæktrunten

Sas1990 skriver:

Synes jeg har fået mere hår på den nedreste del af maven end jeg havde før, altså får var det bare lige som dun ved navlen men nu synes jeg det er det meste af del af den nedreste mave og synes de er blevet lidt lange, andre end mig der har oplevet det? er 17 uger henne på torsdag.

Næh, men fik til gengæld en plet på siden af hvert skinneben, hvor hårerne blev mørkere... Forsvandt dog lidt tid efter fødslen, og nu er de lyse igen

Anmeld

10. juli 2012

Sas1990

Holbæktrunten skriver:

Næh, men fik til gengæld en plet på siden af hvert skinneben, hvor hårerne blev mørkere... Forsvandt dog lidt tid efter fødslen, og nu er de lyse igen

hehe okay

Anmeld

10. juli 2012

twinny

Isabella_mor skriver:

jeg havde dem også. jeg frygtede at komme til at ligne chewbacca..

Hahaha... 

Anmeld

10. juli 2012

crille

De bittesmå fine lyse hår på maven blev lidt mørkere og længere rundt om navlen. Jeg har altså plukkte dem, for det syntes jeg ikke var særlig charmerende Har ikke skulle plukke længe, så måske det bare var det.. hehe.. 

Anmeld

10. juli 2012

MorDk

mine hår på benene vokser langsommere i graviditeten til gengæld vokser hårene i armhulerne samt for neden som ukrudt

Anmeld

10. juli 2012

Sas1990

Isabella_mor skriver:

jeg havde dem også. jeg frygtede at komme til at ligne chewbacca..

hehe dagens grinern

Anmeld

10. juli 2012

Sas1990

MorDk skriver:

Det er ganske normalt! De fortager sig igen efter fødslen... Det gjorde mine ihvertfald! Nu er jeg gravid igen og der kom liiige nogle flere lange "dun" hihi... ser lidt komisk ud!

hehe okay, da sys de ser lidt sjovt ud

Anmeld

10. juli 2012

Sas1990

michelledam skriver:

Det er meget normalt når man er gravid. Jeg fik og flere og meget mørkere hår på maven. Men de er væk nu efter jeg har født

okay, rart at vide.D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.