Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
_-Kathrine-_ skriver: Tusind takVi er også helt oppe at køre over det... De får bare så meget glæde af hinanden!Desværre, er det allerede blevet mødt med"nå, så blev det ikke en af hver" NEJ, og vi er fuldstændig ligeglade, når bare vi kan få raske børn Kan godt forstå du ikke kan vente.. Det er rart endelig at kunne sige Han/ham
Tusind takVi er også helt oppe at køre over det... De får bare så meget glæde af hinanden!Desværre, er det allerede blevet mødt med"nå, så blev det ikke en af hver" NEJ, og vi er fuldstændig ligeglade, når bare vi kan få raske børn Kan godt forstå du ikke kan vente.. Det er rart endelig at kunne sige Han/ham
årh jeg synes det må være så fantastisk med 2 små brødre!
Jeg er helt forelsket i tanken om at have 2 drenge børn rendende rundt herhjemme
selvfølgelig blir jeg lige så glad hvis det er en pige!
men jeg blir bestemt ikke skufftet over at vi ikke har en af hver hvis det nu er man kan jo altid prøve igen haha ej jeg DRILLER!
og folk skal da bare lukke... vi har også allerede hørt den der 100 gange!
"åh jamen i håber vel på en pige så i har en af hver ikk? " ømh nej - ikke nødvendigvis faktisk
heldigvis er en af de ting som mennesker stadig ikke selv er herre over, er om vi laver piger eller drenge
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
stort tillykke med den lille prinse spire
_-Kathrine-_ skriver: LILLEBROR Han er helt perfekt og lige efter bogen...! Og var ligesom sin storebror ikke bleg for at vise hvad der var mellem benene havde ellers håbet på at hun virkelig skulle på arbejde og lede længe.... Men mine drenge viser gerne deres små tissetrolde frem Nu glæder vi os endnu mere til julGod dag derude
LILLEBROR Han er helt perfekt og lige efter bogen...! Og var ligesom sin storebror ikke bleg for at vise hvad der var mellem benene havde ellers håbet på at hun virkelig skulle på arbejde og lede længe.... Men mine drenge viser gerne deres små tissetrolde frem Nu glæder vi os endnu mere til julGod dag derude
Skønt med endnu en lille dreng - Tillykke
VNB skriver: årh jeg synes det må være så fantastisk med 2 små brødre! Jeg er helt forelsket i tanken om at have 2 drenge børn rendende rundt herhjemme selvfølgelig blir jeg lige så glad hvis det er en pige! men jeg blir bestemt ikke skufftet over at vi ikke har en af hver hvis det nu er man kan jo altid prøve igen haha ej jeg DRILLER! og folk skal da bare lukke... vi har også allerede hørt den der 100 gange! "åh jamen i håber vel på en pige så i har en af hver ikk? " ømh nej - ikke nødvendigvis faktisk heldigvis er en af de ting som mennesker stadig ikke selv er herre over, er om vi laver piger eller drenge
Missq4 skriver: stort tillykke med den lille prinse spire
Rødhætte skriver: Skønt med endnu en lille dreng - Tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128