Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
_-Kathrine-_ skriver: LILLEBROR Han er helt perfekt og lige efter bogen...! Og var ligesom sin storebror ikke bleg for at vise hvad der var mellem benene havde ellers håbet på at hun virkelig skulle på arbejde og lede længe.... Men mine drenge viser gerne deres små tissetrolde frem Nu glæder vi os endnu mere til julGod dag derude
LILLEBROR Han er helt perfekt og lige efter bogen...! Og var ligesom sin storebror ikke bleg for at vise hvad der var mellem benene havde ellers håbet på at hun virkelig skulle på arbejde og lede længe.... Men mine drenge viser gerne deres små tissetrolde frem Nu glæder vi os endnu mere til julGod dag derude
Hvor fantastisk!
Hvor langt er du ?
Skal selv til kønsscanning d.11/8, og håber og lidt på en dreng
Stort tillykke
Miss BananaHammock skriver: Fedt! Skal selv afsted på mandag! Er SÅ spændt
Fedt! Skal selv afsted på mandag! Er SÅ spændt
Louise17 skriver: Hvor fantastisk! Hvor langt er du ? Skal selv til kønsscanning d.11/8, og håber og lidt på en dreng Stort tillykke
Tillykke med det hvor fantastisk, hvornår har du termin i december, jeg har den 20.12.2012
Tillykke med lillebror
er det ikke tidligt du skal til kønsscanning? er du ikke 17 uger henne på torsdag? jeg skal til misdannelsescanning den 1.august
La´chrissen skriver: Tillykke med endnu en lille bettemand Det ligger vist lidt til hankønnet at ville vise sig frem i tide og utide. hihi
Tillykke med endnu en lille bettemand Det ligger vist lidt til hankønnet at ville vise sig frem i tide og utide. hihi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128