Forkortet livmoderhals 22+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2012

Mutti2B

JulieWH skriver:

Det kan jeg komme med en forklaring på (tror jeg). Indtil 25. graviditets uge "kan" de ikke gøre noget hvis fødslen skulle gå i gang - og de kan heller ikke give lungemodner =/

Til TS. Sørg for at slappe af og pas på dig selv og dit guld i maven! Jeg blev selv indlagt da jeg var 27+4 henne grundet plukkeveer og begyndende fødsel med en livmoderhals på 13 mm. Jeg fødte heldigvis først 37+0 så det kan lade sig gøre! Krydser fingre for jer!

Det er netop derfor jeg synes det er mærkeligt at hun ikke bliver indlagt til aflastning, så hun netop ikke ender med at gå i fødsel som de så ikke kan/må stoppe før 24+0 (det er i hvert fald den grænse jeg fik at vide gælder for Skejby nu)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Det er netop derfor jeg synes det er mærkeligt at hun ikke bliver indlagt til aflastning, så hun netop ikke ender med at gå i fødsel som de så ikke kan/må stoppe før 24+0 (det er i hvert fald den grænse jeg fik at vide gælder for Skejby nu)

Jeg er også selv ret skuffet over det, men samtidig ved jeg at jeg herhjemme bedre kan slappe af end på sygehuset hvor jeg ville stresse mig selv helt vildt 

Anmeld

11. juli 2012

Tanjadamgaard

Anonym skriver:

Jeg er idag 22+5 henne og er lige kommet hjem fra jordmoder som undersøgte mig og fandt ud af at min livmoderhals kun er 1 cm!!! 

Min jordmoder blev selvfølgelig meget nervøs og sendte mig op på sygehuset til nærmere undersøgelser, men alt så heldigvis fint ud bortset fra den SK*DE livmoderhals!

For 2 uger siden var den helt perfekt men nu er den ligepludselig kun 1 cm, har fået besked på at holde mig i ro herhjemme og komme igen om en uges tid og hvis ikke det er bedre der så skal jeg nok regne med en indlæggelse og jeg skal i hvert fald ikke sætte næsen op efter at gå helt til 39+

Ej det lyder bestemt ikke sjovt, du får lige en krammer herfra  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.