Forkortet livmoderhals 22+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.649 visninger
22 svar
0 synes godt om
10. juli 2012

Anonym trådstarter

Jeg er idag 22+5 henne og er lige kommet hjem fra jordmoder som undersøgte mig og fandt ud af at min livmoderhals kun er 1 cm!!! 

Min jordmoder blev selvfølgelig meget nervøs og sendte mig op på sygehuset til nærmere undersøgelser, men alt så heldigvis fint ud bortset fra den SK*DE livmoderhals!

For 2 uger siden var den helt perfekt men nu er den ligepludselig kun 1 cm, har fået besked på at holde mig i ro herhjemme og komme igen om en uges tid og hvis ikke det er bedre der så skal jeg nok regne med en indlæggelse og jeg skal i hvert fald ikke sætte næsen op efter at gå helt til 39+

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

OverTheRainbow

lyder ikke rart

Du får lige en og jeg krydser fingre for dig!

Anmeld

10. juli 2012

Camillos

Anonym skriver:

Jeg er idag 22+5 henne og er lige kommet hjem fra jordmoder som undersøgte mig og fandt ud af at min livmoderhals kun er 1 cm!!! 

Min jordmoder blev selvfølgelig meget nervøs og sendte mig op på sygehuset til nærmere undersøgelser, men alt så heldigvis fint ud bortset fra den SK*DE livmoderhals!

For 2 uger siden var den helt perfekt men nu er den ligepludselig kun 1 cm, har fået besked på at holde mig i ro herhjemme og komme igen om en uges tid og hvis ikke det er bedre der så skal jeg nok regne med en indlæggelse og jeg skal i hvert fald ikke sætte næsen op efter at gå helt til 39+

Okay  ? ja du får et stort  herfra og håber den blir ved de næste 4 mdr med at være 1 cm så .. 

hvordan fik du undersøgt din livmoderhals kun er 1 cm? .. har du haft nogle komplikationer?

Anmeld

10. juli 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Okay  ? ja du får et stort  herfra og håber den blir ved de næste 4 mdr med at være 1 cm så .. 

hvordan fik du undersøgt din livmoderhals kun er 1 cm? .. har du haft nogle komplikationer?

jeg har haft rigtig mange plukveer og enkelte almindelige veer allerede hvis det er det du tænker på, og så har jeg en forhistorie med at føde for tidligt..

Anmeld

10. juli 2012

Camillos

Anonym skriver:

jeg har haft rigtig mange plukveer og enkelte almindelige veer allerede hvis det er det du tænker på, og så har jeg en forhistorie med at føde for tidligt..

Okay puha ja det er godt nok ikke sjovt  

for dig og alt held og lykke fra min side ! 

Anmeld

10. juli 2012

Missq4

Anonym skriver:

øv øv håber da du får lov til at blive hjemme og du komme til at gå tiden ud

Anmeld

10. juli 2012

Anonym trådstarter

Missq4 skriver:

øv øv håber da du får lov til at blive hjemme og du komme til at gå tiden ud

Vil i hvertfald gerne nå 36/37+ 

Anmeld

10. juli 2012

Missq4

Anonym skriver:

Vil i hvertfald gerne nå 36/37+ 

ja det kan jeg godt forstå

Anmeld

10. juli 2012

babymus77

Krydser for du holder bebs inde noget endnu:-)

Anmeld

10. juli 2012

Camilla30

Hej  Jeg vil  også lige sende dig et stort  Har ikke hørt om det før, så aner ikke hvilke følger det kan få for dig og lille bæbs, men ønsker jer det bedste og håber at det hele går godt - lyder i hvert fald til det er en proffessionel jordemoder du har. 

Hilsner fra Camilla 16+5.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.