Må jeg kigge med her ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2012

HPMAM

piadas skriver:

Hejsa!

Ja, selvfølgelig - velkommen til!  

Hvis du vil med på terminsliste, siger du bare til, så skriver jeg dig på.

Fedt at vi nu er to 4.gangsfødende! Det troede jeg alligevel ikke, vi ville blive! Jeg går til gengæld altid mindst to uger over, så mon ikke, vi kommer til at føde næsten samtidig på trods af, at jeg har termin d. 2. oktober! Men du VOVER på at overhale mig!

Hvor er det sjovt, at I har fået to forskellige ting at vide til køns- og MD-scanning! Så I ikke rimeligt sjove ud i hovederne, da I fik at vide, at det er en pige til MD, nu når I nok havde vænnet jer til en dreng?! Jeg er i hvert fald spændt på at høre hvad det ender med, når du føder!

Det var et kæmpe chok! 
Vi har købt massere af blåt nu jo!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

piadas

HPMAM skriver:

Det var et kæmpe chok! 
Vi har købt massere af blåt nu jo!  

Hehe, ja jeg begyndte også, at købe blåt med det samme, vi havde været til kønsscanning! Nu håber jeg ikke, de har taget fejl hos mig! Vi fik det så dog bekræftet til MD-scanningen. Vi spurgte, om hun ville kigge efter uden at fortælle, at vi allerede havde fået at vide, at det er en dreng. Hun bekræftede os, så vi satser på, at når to siger det uafhængigt af hinanden, er den god nok!

Men ellers er det godt, vi er så mange, der venter drenge herinde - så må du sælge det til os, hvis det viser sig at være en pige!

Anmeld

11. juli 2012

HPMAM

piadas skriver:

Hehe, ja jeg begyndte også, at købe blåt med det samme, vi havde været til kønsscanning! Nu håber jeg ikke, de har taget fejl hos mig! Vi fik det så dog bekræftet til MD-scanningen. Vi spurgte, om hun ville kigge efter uden at fortælle, at vi allerede havde fået at vide, at det er en dreng. Hun bekræftede os, så vi satser på, at når to siger det uafhængigt af hinanden, er den god nok!

Men ellers er det godt, vi er så mange, der venter drenge herinde - så må du sælge det til os, hvis det viser sig at være en pige!

Haha, det kan da godt være det er det jeg ender med at komme til 

- Du må forresten meget gerne smide mig på terminslisten 

Skal nok forsøge at klemme den lille inde til du har født, gør i hvert fald mit bedste 

Anmeld

16. juli 2012

OktoberMor

HPMAM skriver:

Jeg har godt nok termin den 8. November, men november-terminsgruppen er overhovedet ikke aktiv og det der står derinde.. handler om facebook!

Jeg har født før tid de 3 andre gange så det regner jeg også med at gøre denne gang, så satser egentlig på at få en oktober baby 

Mvh.

Hanne, der meget gerne vil være med i jeres gruppe 

Self må du det.. Velkommen til...  

Ja nogle grupper er mere aktive end andre herinde, hvordan er det gået i dit forløb indtil videre, og har du lyst til at fortælle lidt om dig selv?

Anmeld

16. juli 2012

piadas

HPMAM skriver:

Haha, det kan da godt være det er det jeg ender med at komme til 

- Du må forresten meget gerne smide mig på terminslisten 

Skal nok forsøge at klemme den lille inde til du har født, gør i hvert fald mit bedste 

Hovsa, jeg fik aldrig smidt dig på terminslisten. Vil du ikke lige skrive oplysningerne, som skal med: Fødested osv.

Anmeld

27. juli 2012

HPMAM

OktoberMor skriver:

Self må du det.. Velkommen til...  

Ja nogle grupper er mere aktive end andre herinde, hvordan er det gået i dit forløb indtil videre, og har du lyst til at fortælle lidt om dig selv?

Det er egentlig gået meget godt i denne graviditet, men her de sidste par uger har der været utrolig mange komplikationer og jeg er lige nu indlagt da min livmoderhals er meget kort!   

Anmeld

27. juli 2012

HPMAM

piadas skriver:

Hovsa, jeg fik aldrig smidt dig på terminslisten. Vil du ikke lige skrive oplysningerne, som skal med: Fødested osv.

skal jeg bare skrive dem her eller? 

Anmeld

27. juli 2012

Chili

HPMAM skriver:

Det er egentlig gået meget godt i denne graviditet, men her de sidste par uger har der været utrolig mange komplikationer og jeg er lige nu indlagt da min livmoderhals er meget kort!   

Øv øv  Det lyder bestemt ikke godt ..

Du må lige holde updates på det !

Anmeld

28. juli 2012

HPMAM

Chili skriver:

Øv øv  Det lyder bestemt ikke godt ..

Du må lige holde updates på det !

Det skal jeg nok gøre 

Anmeld

30. juli 2012

piadas

HPMAM skriver:

skal jeg bare skrive dem her eller? 

Hejsa!

Vi har holdt kobberbryllup her i weekenden, så jeg har ikke haft så meget tid til at være herinde - derfor den lange svartid!

Vil du ikke skrive det i terminstråden, så er det lidt nemmere?

Det er da megatræls, du er indlagt! Det må være hårdt, når der er tre store børn derhjemme - eller i hvert fald for din mand! Jeg tror ikke, vi ville kunne få det til at hænge sammen, men det er man selvfølgelig nødt til.

Hvordan ser udsigterne ud? Regner de med, at du kommer til at føde inden så længe, eller satser de på, at idet du holder dig i ro, vil du komme til at gå tiden ud? Jeg krydser i hvert fald fingre for, at der går et par måneder endnu, så h*n bliver færdigbagt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.