Må jeg kigge med her ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.855 visninger
21 svar
0 synes godt om
10. juli 2012

HPMAM

Jeg har godt nok termin den 8. November, men november-terminsgruppen er overhovedet ikke aktiv og det der står derinde.. handler om facebook!

Jeg har født før tid de 3 andre gange så det regner jeg også med at gøre denne gang, så satser egentlig på at få en oktober baby 

Mvh.

Hanne, der meget gerne vil være med i jeres gruppe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

Chili

HPMAM skriver:

Jeg har godt nok termin den 8. November, men november-terminsgruppen er overhovedet ikke aktiv og det der står derinde.. handler om facebook!

Jeg har født før tid de 3 andre gange så det regner jeg også med at gøre denne gang, så satser egentlig på at få en oktober baby 

Mvh.

Hanne, der meget gerne vil være med i jeres gruppe 

Selvfølgelig må du være med  Men vi er heller ikke så aktive herinde i Oktober  Vi spørger da om nogle forskellige ting osv. Men tror mest folk laver debatter under graviditet  

Og Tillykke med din bebs

Ved du hvad du får, eller skal det være en overraskelse ?

Anmeld

10. juli 2012

HPMAM

Chili skriver:

Selvfølgelig må du være med  Men vi er heller ikke så aktive herinde i Oktober  Vi spørger da om nogle forskellige ting osv. Men tror mest folk laver debatter under graviditet  

Og Tillykke med din bebs

Ved du hvad du får, eller skal det være en overraskelse ?

Super 

Ud fra hvad jeg kan se, er i mere aktive end november og det er godt nok for mig 

Vi var til kønsscanning hvor vi fik afvide det var en dreng, men til MD sagde de pige og så har vi så valgt at det skal være en overraskelse nu 

Anmeld

10. juli 2012

Chili

HPMAM skriver:

Super 

Ud fra hvad jeg kan se, er i mere aktive end november og det er godt nok for mig 

Vi var til kønsscanning hvor vi fik afvide det var en dreng, men til MD sagde de pige og så har vi så valgt at det skal være en overraskelse nu 

Ej hvor skægt de ikke kan se det "rigtige køn" Haha  

Og ja, i ved jo at det endten bliver en pige eller en dreng  

Anmeld

10. juli 2012

HPMAM

Chili skriver:

Ej hvor skægt de ikke kan se det "rigtige køn" Haha  

Og ja, i ved jo at det endten bliver en pige eller en dreng  

hehe ja det gør vi jo 

Hvad ligger der så inde i din mave? 

Anmeld

10. juli 2012

Chili

HPMAM skriver:

hehe ja det gør vi jo 

Hvad ligger der så inde i din mave? 

99,99% sikkerhed en dreng, ellers ville vi blive meget overraskede, da han lå og strittede med sin tap til MD  Hehe.

Anmeld

10. juli 2012

HPMAM

Chili skriver:

99,99% sikkerhed en dreng, ellers ville vi blive meget overraskede, da han lå og strittede med sin tap til MD  Hehe.

Haha ja, så er det jo nok ikke en pige da 

Anmeld

10. juli 2012

Chili

HPMAM skriver:

Haha ja, så er det jo nok ikke en pige da 

Nej, det ville overraske i hvert fald  !

Så nu må det bare gerne blive 20. Oktober

Anmeld

10. juli 2012

HPMAM

Chili skriver:

Nej, det ville overraske i hvert fald  !

Så nu må det bare gerne blive 20. Oktober

3 måneder vil gøre meget i hvert fald 

Anmeld

10. juli 2012

piadas

Hejsa!

Ja, selvfølgelig - velkommen til!  

Hvis du vil med på terminsliste, siger du bare til, så skriver jeg dig på.

Fedt at vi nu er to 4.gangsfødende! Det troede jeg alligevel ikke, vi ville blive! Jeg går til gengæld altid mindst to uger over, så mon ikke, vi kommer til at føde næsten samtidig på trods af, at jeg har termin d. 2. oktober! Men du VOVER på at overhale mig!

Hvor er det sjovt, at I har fået to forskellige ting at vide til køns- og MD-scanning! Så I ikke rimeligt sjove ud i hovederne, da I fik at vide, at det er en pige til MD, nu når I nok havde vænnet jer til en dreng?! Jeg er i hvert fald spændt på at høre hvad det ender med, når du føder!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.