Har ventet 8 år på dette!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2012

bobbles

Solstrålebørn skriver:

Glæd dig, det er sjovt, spændende og udfordrende mens man er i undervisningen... 

Husk endelig at have ekstra penge, hvis du skulle have ekstra kørelektioner... 

Jeg er selv snart i mål, jeg har haft end del ekstra køretimer indtil videre... Selve lovpakken skal jeg give 11500,- men rund regnet kommer jeg til at give omkring 16000,- 

Synes det er så sørgeligt at nogle køreskoler har travlt med at få eleverne igennem teori og kørsel og smidt dem afsted til køreprøve og så dumper de, fordi de slet ikke er klar endnu... 

Jeg er glad for den køreskole jeg er hos at de køre med "Man kommer først til køreprøve når kørelæren mener at man består" Det synes jeg er fedt... 

Held og lykke med det hele... 

16.000 er da også en del penge der hvor du tager det!?

her har vi lov pakker mellem 7-9000 kr. også skal jeg have lægeattest, førstehjælp, også skal der betales for teori prøve samt køreprøve.

Var ved at tage det da jeg boede i københavn for snart 4 år siden, men gik fra min eks så fik aldrig taget det færdigt, men bestod teori prøven første gang, så håber jeg har lige så stor held denne gang, fik i ihvertfald ros fra kørelæreren, både med det teoretiske og kørslen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

Solstrålebørn

Frøken Christiansen skriver:

16.000 er da også en del penge der hvor du tager det!?

her har vi lov pakker mellem 7-9000 kr. også skal jeg have lægeattest, førstehjælp, også skal der betales for teori prøve samt køreprøve.

Var ved at tage det da jeg boede i københavn for snart 4 år siden, men gik fra min eks så fik aldrig taget det færdigt, men bestod teori prøven første gang, så håber jeg har lige så stor held denne gang, fik i ihvertfald ros fra kørelæreren, både med det teoretiske og kørslen

Jeg tager det i Midtjylland... Priserne er meget forskellige fra sted til sted... Fordi det bliver omkring 16000,- er pga ekstra køretimer som koster 450,- pr lektion... 

Anmeld

10. juli 2012

bobbles

Solstrålebørn skriver:

Jeg tager det i Midtjylland... Priserne er meget forskellige fra sted til sted... Fordi det bliver omkring 16000,- er pga ekstra køretimer som koster 450,- pr lektion... 

nå på den måde  ja det er både hvis man skal have ekstra timer eller gå op til teori igen så bliver det ekstra

Anmeld

10. juli 2012

wamse

lynhold, hvad vil det sige?

Jeg ved at der findes weekendhold og ugehold nogle steder

Anmeld

10. juli 2012

bobbles

wamse skriver:

Jeg ved at der findes weekendhold og ugehold nogle steder

det er da vel ikke muligt at tage et kørekort over en weekend eller en uge? ved man kan tage det på 3 uger i københavn men det er desværre ikke en mulighed for mig da jeg jo har to børn og en kæreste som arbejder 3. holds skift

Anmeld

10. juli 2012

Solstrålebørn

nå på den måde  ja det er både hvis man skal have ekstra timer eller gå op til teori igen så bliver det ekstra

Jeps.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.