Har ventet 8 år på dette!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

771 visninger
15 svar
0 synes godt om
10. juli 2012

bobbles

ja ligesiden jeg fyldte 18 år har jeg virkelig drømt, og haft et brændende ønske om et kørekort!

Har jo en super skøn kæreste som selv har haft kørekort i 12-13 år, og kan da også se at det nogen gange ville være rart for ham at jeg kunne køre engang imellem, men nu sker det!!

Nu har vi endelig fået sparet op( ihvertfald nok til at man kunne tage 2 kørekort &nbsp

Så nu skal det altså være! mens vi har pengene til det, så skal jeg fandme taget et kørekort!

Glæder mig jo som et lille barn til at få mit kort, da det som sagt er et meget stort ønske jeg har haft i mange år

Bare lige lidt glæde fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Lækkert!

Jeg  for dig

Anmeld

10. juli 2012

bobbles

Problembarnet skriver:

Lækkert!

Jeg  for dig

tak bare ærgeligt man nok skal beregne 3 måneder på det hehe, men det bliver skønt når det er overstået og man har kortet

Anmeld

10. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

10. juli 2012

wamse

Jeg synes, at man har en større frihed, når man har kørekort

Du kan jo tage den på et af de lynhold, der findes mange steder

Held og lykke med det

Anmeld

10. juli 2012

Solstrålebørn

Frøken Christiansen skriver:

ja ligesiden jeg fyldte 18 år har jeg virkelig drømt, og haft et brændende ønske om et kørekort!

Har jo en super skøn kæreste som selv har haft kørekort i 12-13 år, og kan da også se at det nogen gange ville være rart for ham at jeg kunne køre engang imellem, men nu sker det!!

Nu har vi endelig fået sparet op( ihvertfald nok til at man kunne tage 2 kørekort &nbsp

Så nu skal det altså være! mens vi har pengene til det, så skal jeg fandme taget et kørekort!

Glæder mig jo som et lille barn til at få mit kort, da det som sagt er et meget stort ønske jeg har haft i mange år

Glæd dig, det er sjovt, spændende og udfordrende mens man er i undervisningen... 

Husk endelig at have ekstra penge, hvis du skulle have ekstra kørelektioner... 

Jeg er selv snart i mål, jeg har haft end del ekstra køretimer indtil videre... Selve lovpakken skal jeg give 11500,- men rund regnet kommer jeg til at give omkring 16000,- 

Synes det er så sørgeligt at nogle køreskoler har travlt med at få eleverne igennem teori og kørsel og smidt dem afsted til køreprøve og så dumper de, fordi de slet ikke er klar endnu... 

Jeg er glad for den køreskole jeg er hos at de køre med "Man kommer først til køreprøve når kørelæren mener at man består" Det synes jeg er fedt... 

Held og lykke med det hele... 

Anmeld

10. juli 2012

pastry26

Skønt!! 

Hilsen en der aldrig har fået nosset sig sammen til at få et kørekort og nu er 31 

Anmeld

10. juli 2012

bobbles

wamse skriver:

Jeg synes, at man har en større frihed, når man har kørekort

Du kan jo tage den på et af de lynhold, der findes mange steder

Held og lykke med det

lynhold, hvad vil det sige?

Anmeld

10. juli 2012

bobbles

Solstrålebørn skriver:

Glæd dig, det er sjovt, spændende og udfordrende mens man er i undervisningen... 

Husk endelig at have ekstra penge, hvis du skulle have ekstra kørelektioner... 

Jeg er selv snart i mål, jeg har haft end del ekstra køretimer indtil videre... Selve lovpakken skal jeg give 11500,- men rund regnet kommer jeg til at give omkring 16000,- 

Synes det er så sørgeligt at nogle køreskoler har travlt med at få eleverne igennem teori og kørsel og smidt dem afsted til køreprøve og så dumper de, fordi de slet ikke er klar endnu... 

Jeg er glad for den køreskole jeg er hos at de køre med "Man kommer først til køreprøve når kørelæren mener at man består" Det synes jeg er fedt... 

Held og lykke med det hele... 

hehe jo tak, men mon ikke 30.000 er nok?  så har vi stadig en del i opsparingen efter kortet er taget

Anmeld

10. juli 2012

Solstrålebørn

hehe jo tak, men mon ikke 30.000 er nok?  så har vi stadig en del i opsparingen efter kortet er taget

Jo det burde og være nok... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.