Frøken Christiansen skriver:
ja ligesiden jeg fyldte 18 år har jeg virkelig drømt, og haft et brændende ønske om et kørekort!
Har jo en super skøn kæreste som selv har haft kørekort i 12-13 år, og kan da også se at det nogen gange ville være rart for ham at jeg kunne køre engang imellem, men nu sker det!!
Nu har vi endelig fået sparet op( ihvertfald nok til at man kunne tage 2 kørekort

Så nu skal det altså være! mens vi har pengene til det, så skal jeg fandme taget et kørekort!
Glæder mig jo som et lille barn til at få mit kort, da det som sagt er et meget stort ønske jeg har haft i mange år 
Bare lige lidt glæde fra mig 
Glæd dig, det er sjovt, spændende og udfordrende mens man er i undervisningen... 
Husk endelig at have ekstra penge, hvis du skulle have ekstra kørelektioner...
Jeg er selv snart i mål, jeg har haft end del ekstra køretimer indtil videre... Selve lovpakken skal jeg give 11500,- men rund regnet kommer jeg til at give omkring 16000,-
Synes det er så sørgeligt at nogle køreskoler har travlt med at få eleverne igennem teori og kørsel og smidt dem afsted til køreprøve og så dumper de, fordi de slet ikke er klar endnu...
Jeg er glad for den køreskole jeg er hos at de køre med "Man kommer først til køreprøve når kørelæren mener at man består" Det synes jeg er fedt... 
Held og lykke med det hele...
Anmeld