wii trænere se lige her!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. maj 2009

Susan1978

http://www.easportsactive.dk/

Det ser godt nok fedt ud... Det må jeg da eje.. når det engang kommer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2009

Rasmine

Orv, det ser fedt ud.
Godt man har kontakter indenfor EA sports.

Mette - med ca. 2 mdr's (mindst) stillestående Wii.............

Anmeld

5. maj 2009

Susan1978

Mebach skriver:

Orv, det ser fedt ud.
Godt man har kontakter indenfor EA sports.

Mette - med ca. 2 mdr's (mindst) stillestående Wii.............

hov hov så deler du lige ud du..

Anmeld

5. maj 2009

ivfmarie

Kanooont - must have, must have!!

Anmeld

5. maj 2009

Susan1978

ivfmarie skriver:

Kanooont - must have, must have!!

absolut også must have her..

Anmeld

3. juni 2009

Susan1978

Har i fået anskaffet jer dette spil eller træningsprogram?

jeg har og har faktisk haft det et stykke tid nu, men man kunne ikke tilslutte det til det oldtids fjernsyn der var i ferielejligheden så jeg har pænt måtte vente til IGÅR....

Det er faktisk okay, i starten tænkte jeg...ej nu må der komme noget der er lidt sjovere end bare at træne arme og ben på den kedelig måde, men da jeg havde forbrændt 100 kalorier , blev der ligesom åbnet for noget af det mere sjove.. 

jeg trænede en halv time igår og svedte som en gris..  der var så også 25 grader i stuen - det var mega lummert igår.

Kæresten morede sig kostelig over jeg stod der og hoppede rundt..   men tror egentlig han synes det så  meget godt ud.

for han sagde, hvis du fortsætter sådan der, skal det nok blive godt.. griner.

Anmeld

3. juni 2009

Mie A

Susan1978 skriver:

Har i fået anskaffet jer dette spil eller træningsprogram?

jeg har og har faktisk haft det et stykke tid nu, men man kunne ikke tilslutte det til det oldtids fjernsyn der var i ferielejligheden så jeg har pænt måtte vente til IGÅR....

Det er faktisk okay, i starten tænkte jeg...ej nu må der komme noget der er lidt sjovere end bare at træne arme og ben på den kedelig måde, men da jeg havde forbrændt 100 kalorier , blev der ligesom åbnet for noget af det mere sjove.. 

jeg trænede en halv time igår og svedte som en gris..  der var så også 25 grader i stuen - det var mega lummert igår.

Kæresten morede sig kostelig over jeg stod der og hoppede rundt..   men tror egentlig han synes det så  meget godt ud.

for han sagde, hvis du fortsætter sådan der, skal det nok blive godt.. griner.

Fedt.... Må simpelthen eje en wii!!
Kan man virkelig ikke sætte den til fjernsynet i feriecenteret? For min mor har planer om at tage sin med, når vi skal afsted - men det er der jo ikke nogen grund til hvis den ikke kan bruges

Anmeld

4. juni 2009

Susan1978

Fedt.... Må simpelthen eje en wii!!
Kan man virkelig ikke sætte den til fjernsynet i feriecenteret? For min mor har planer om at tage sin med, når vi skal afsted - men det er der jo ikke nogen grund til hvis den ikke kan bruges

Altså på deres info kanal på fjernsynet stod der at det var kodet, så man ikke kunne tilslutte diverse spillekonsoller... også gad jeg ikke engang prøve.

kan jo ikke sige om det er det samme i alle lejlighederne.. men mon ikke.

Anmeld

4. juni 2009

Siber

altså jeg må også eje en wii, vi var ved at købe den sidst vi var i sverige, men vi er nu blevet enige om at købe den til efteråret, så bliver den nok mere brugt!

Knus Siber, der skal være med i wii fan klubben!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.