Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vidunderligeunger skriver: Vi har faktisk en del forskellige ting, som måske kunne gøre glæde andre steder, men jeg bor i Vestjylland og kommer ikke til sjælland med det :/ kan tage det med til Århus d. 21 juli?
Vi har faktisk en del forskellige ting, som måske kunne gøre glæde andre steder, men jeg bor i Vestjylland og kommer ikke til sjælland med det :/ kan tage det med til Århus d. 21 juli?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tullepigen90 skriver: Det vil vi meget gerne tage imod. Det er virkelig sødt af dig Hvor bor du i vestjylland?
Det vil vi meget gerne tage imod. Det er virkelig sødt af dig Hvor bor du i vestjylland?
Ringkøbing... men skal til Århus d. 21. (grøn koncert) så tager det gerne med derover..
Jeg har lige læst at der er en herinde, som har en sofa klar til afhentning snart. Lød som om den er gratis. Måske det var noget?
Vidunderligeunger skriver: Ringkøbing... men skal til Århus d. 21. (grøn koncert) så tager det gerne med derover..
Ansemusen skriver: Jeg har lige læst at der er en herinde, som har en sofa klar til afhentning snart. Lød som om den er gratis. Måske det var noget?
serinasmor skriver: vi skal snart flytte ... og jeg ville egentlig gerne vide hvor man skal/ kan aflevere det til jer? eller om det skal sendes - og i så fald hvorhen ? Jeg kan se på det hele at der vil dukke en del ting op som jeg ikke gider flytte videre
vi skal snart flytte ... og jeg ville egentlig gerne vide hvor man skal/ kan aflevere det til jer? eller om det skal sendes - og i så fald hvorhen ?
Jeg kan se på det hele at der vil dukke en del ting op som jeg ikke gider flytte videre
Laura. skriver: Jeg har lidt tøj jeg kunne sende hvis det var.. jeg nænner ikke at smide det ud, så vil jeg hellere støtte andre i nød. Hvor kan man sende til ?
Jeg har lidt tøj jeg kunne sende hvis det var.. jeg nænner ikke at smide det ud, så vil jeg hellere støtte andre i nød. Hvor kan man sende til ?
jeg har sofaen (som jeg kan sende billed af) + et sofabord
og måske nogle flere ting (men skal lige høre manden først)
Tullepigen90 skriver: Adressen er:Foreningen for udsatte i DanmarkAtt: Matilde Jarnvig DoranSprogøvej 84600 KøgeOg på forhånd MANGE TAK!
Adressen er:Foreningen for udsatte i DanmarkAtt: Matilde Jarnvig DoranSprogøvej 84600 KøgeOg på forhånd MANGE TAK!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128