Alt som bortgives ønskes!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.710 visninger
43 svar
0 synes godt om
9. juli 2012

Tullepigen90

Hej
Jeg støtter foreningen for udsatte i Danmark. Det er en forening som støtter børn og familier som INGENTING har og som er hårdt ramt. Det Kan være alt som gør at de har det sværere end de fleste andre af os.
Derfor.... Jeg søger ALT som folk vil af med ligefra tøj (både til babyer, børn og voksne, men også legetøj, møbler, billetter, bøger, køkkenting - ja ALT!

Så hvis nogen vil støtte et godt formål og hjælpe, så vil jeg blive meget glad

På forhånd mange tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

serinasmor

Hej
Jeg støtter foreningen for udsatte i Danmark. Det er en forening som støtter børn og familier som INGENTING har og som er hårdt ramt. Det Kan være alt som gør at de har det sværere end de fleste andre af os.
Derfor.... Jeg søger ALT som folk vil af med ligefra tøj (både til babyer, børn og voksne, men også legetøj, møbler, billetter, bøger, køkkenting - ja ALT!

Så hvis nogen vil støtte et godt formål og hjælpe, så vil jeg blive meget glad

På forhånd mange tak!

vi skal snart flytte ... og jeg ville egentlig gerne vide hvor man skal/ kan aflevere det til jer? eller om det skal sendes - og i så fald hvorhen ?

Jeg kan se på det hele at der vil dukke en del ting op som jeg ikke gider flytte videre

Anmeld

9. juli 2012

Tullepigen90

serinasmor skriver:

vi skal snart flytte ... og jeg ville egentlig gerne vide hvor man skal/ kan aflevere det til jer? eller om det skal sendes - og i så fald hvorhen ?

Jeg kan se på det hele at der vil dukke en del ting op som jeg ikke gider flytte videre

Ej hvor sødt af dig!
Foreningen hører til i Køge, men det kan godt aftales at foreningen kommer og henter det? Så det betyder ikke så meget hvor i landet du bor for der kører tit nogle rundt i hele landet og samler sammen.

Jeg og også foreningen ville ihvertfald blive MEGET glade for at modtage alt det som i ikke skal bruge og som sagt vil alt komme til at gå til børn og familier som er meget trængende og Intet har.

Anmeld

9. juli 2012

Vidunderligeunger

Vi har faktisk en del forskellige ting, som måske kunne gøre glæde andre steder, men jeg bor i Vestjylland og kommer ikke til sjælland med det :/ kan tage det med til Århus d. 21 juli?

Anmeld

9. juli 2012

serinasmor

Tullepigen90 skriver:

Ej hvor sødt af dig!
Foreningen hører til i Køge, men det kan godt aftales at foreningen kommer og henter det? Så det betyder ikke så meget hvor i landet du bor for der kører tit nogle rundt i hele landet og samler sammen.

Jeg og også foreningen ville ihvertfald blive MEGET glade for at modtage alt det som i ikke skal bruge og som sagt vil alt komme til at gå til børn og familier som er meget trængende og Intet har.

hmmm ... tænker at i nok ikke kører helt til Aalborg - og nok slet ikke inden slutningen af måneden ... 

hmmm .... må donere til en genbrugsbutik eller lign

Anmeld

9. juli 2012

Laura.

Tullepigen90 skriver:

Ej hvor sødt af dig!

Jeg har lidt tøj jeg kunne sende hvis det var.. jeg nænner ikke at smide det ud, så vil jeg hellere støtte andre i nød.

Hvor kan man sende til ?

Anmeld

9. juli 2012

Tullepigen90

serinasmor skriver:

hmmm ... tænker at i nok ikke kører helt til Aalborg - og nok slet ikke inden slutningen af måneden ... 

hmmm .... må donere til en genbrugsbutik eller lign

Det kan nemt tænkes at vi kommer til Aalborg. Jeg vil lige finde ud af det

Anmeld

9. juli 2012

Tullepigen90

Laura. skriver:

Jeg har lidt tøj jeg kunne sende hvis det var.. jeg nænner ikke at smide det ud, så vil jeg hellere støtte andre i nød.

Hvor kan man sende til ?

Åh hvor sødt af dig, det vil blive taget imod med STOR glæde

Jeg vender lige tilbage med en adresse imorgen

Anmeld

9. juli 2012

serinasmor

Tullepigen90 skriver:

Det kan nemt tænkes at vi kommer til Aalborg. Jeg vil lige finde ud af det

Anmeld

9. juli 2012

Laura.

Tullepigen90 skriver:

Åh hvor sødt af dig, det vil blive taget imod med STOR glæde

Jeg vender lige tilbage med en adresse imorgen

Lyder godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.