Det der med børn i sexshops

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2012

A&F

Maja_4000 skriver:

Børnene snakkede dansk :b 

Det er jo også ligemeget , jeg synes bare at alle burde vide , at børn ikke hører til sådan et sted 

Præcis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

jeg tænker at hun ikke var klar over hvad det var for en butik lige til at starte med.

Anmeld

10. juli 2012

Maja_4000

mor:) skriver:

jeg tænker at hun ikke var klar over hvad det var for en butik lige til at starte med.

Nu ved jeg ikke om du kender den , men det er altså ret tydeligt

I vinduet stod der bl.a. dukker med det der læder-s/m-halløj på :b

Anmeld

10. juli 2012

Maja_4000 skriver:

Nu ved jeg ikke om du kender den , men det er altså ret tydeligt

I vinduet stod der bl.a. dukker med det der læder-s/m-halløj på :b

hehe. ja okay så er det nok ikke en fejl. Børn skal selvfølgelig ikke i den slags butikker, men jeg tænker at moren måske tror at hendes børn ikke aner noget om sex og hvad tingene i butikken er for noget og derfor har troet at det ikke gør noget de lige går med ind. Det er selvfølgelig forkert, men det er hvad jeg forestiller mig.

Anmeld

10. juli 2012

Maja_4000

mor:) skriver:

hehe. ja okay så er det nok ikke en fejl. Børn skal selvfølgelig ikke i den slags butikker, men jeg tænker at moren måske tror at hendes børn ikke aner noget om sex og hvad tingene i butikken er for noget og derfor har troet at det ikke gør noget de lige går med ind. Det er selvfølgelig forkert, men det er hvad jeg forestiller mig.

Det kan godt være .. Men så synes jeg måske hun skulle have efterladt dem i legelandet i mellemtiden i stedet

Anmeld

10. juli 2012

Maja_4000 skriver:

Det kan godt være .. Men så synes jeg måske hun skulle have efterladt dem i legelandet i mellemtiden i stedet

Ja det havde været det mest fornuftige

Anmeld

29. juli 2012

Miss-86

Nej, det er bestemt IKKE et sted man tager børn med, kunne jeg aldrig finde på ... Kunne dog godt finde på at gå ind i butikken

Anmeld

29. juli 2012

Maja_4000

Miss-86 skriver:

Nej, det er bestemt IKKE et sted man tager børn med, kunne jeg aldrig finde på ... Kunne dog godt finde på at gå ind i butikken

Anmeld

29. juli 2012

MorAnna.

Miss-86 skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.