Det der med børn i sexshops

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Maja_4000 skriver:

Jeg var idag inde i Orion i Field's og der var faktisk overraskende mange kunder

Nå , men der kom så en dame ind som have tørklæde på (man kunne kun se hendes øjne) .. Nok ikke lige den type kunde jeg havde forventet at se :b Men hun havde 2 børn med .. Store børn ! Altså .. Som "børn i skolealderen" .. Tror de har været 6 og 8 måske 

Hvad mener I om det ? 

Jeg synes det er i orden at have en BABY med .. Men sgu ikke så store børn 

Jeg vil lige indskyde, at selvom man går med tørklæde, kan man godt have et sexliv
Jeg ville dog føle mig malplaceret i sådan en butik og bestille på nettet, hvis jeg havde brug for noget derindefra (er selv tildækket)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

Maja_4000

PT skriver:

Jeg vil lige indskyde, at selvom man går med tørklæde, kan man godt have et sexliv
Jeg ville dog føle mig malplaceret i sådan en butik og bestille på nettet, hvis jeg havde brug for noget derindefra (er selv tildækket)

Det var også det jeg "forventede" at andre med tørklæde ville Selvfølgelig har de et sexliv , det var ikke sådan ment :b Synes bare det var lidt "sjovt" at man ikke måtte se hendes ansigt men gerne hvad hun klæder sig ud som derhjeme

- Det kan selvfølgelig være det var derfor hun havde dækket ansigtet Hehe

Anmeld

9. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Maja_4000 skriver:

Det var også det jeg "forventede" at andre med tørklæde ville Selvfølgelig har de et sexliv , det var ikke sådan ment :b Synes bare det var lidt "sjovt" at man ikke måtte se hendes ansigt men gerne hvad hun klæder sig ud som derhjeme

- Det kan selvfølgelig være det var derfor hun havde dækket ansigtet Hehe

Ja, det er aldrig til at vide

Anmeld

9. juli 2012

A&F

Jeg bevæger mig ikke ind i den slags offentlige butikker. Dog vil jeg tillade mig at svare , at jeg synes det er meget forkert at have børn med ind i de butikker. Er skuffet over, at der ingen ansvarlig medarbejder var der til at bede hende om at forlade butikken, da børn ikke må være der.

Anmeld

9. juli 2012

A&F

PT skriver:

Anmeld

9. juli 2012

Maja_4000

A&F skriver:

Jeg bevæger mig ikke ind i den slags offentlige butikker. Dog vil jeg tillade mig at svare , at jeg synes det er meget forkert at have børn med ind i de butikker. Er skuffet over, at der ingen ansvarlig medarbejder var der til at bede hende om at forlade butikken, da børn ikke må være der.

Der stod jo endda på døren at man skulle være over 18  

Anmeld

9. juli 2012

A&F

Aisha skriver:

Hun var nok gået forkert ind    

Hehe den var god:p. Gid hun var gået forkert , så kunne hun have skånet  sine børn bare lidt.

Anmeld

9. juli 2012

A&F

Maja_4000 skriver:

Der stod jo endda på døren at man skulle være over 18  

Tjaa, måske hun var fra udlandet? Hvem ved. I det mindste skulle medarbejderne have taget ansvar.

Anmeld

10. juli 2012

MorDk

Sys det er MEGET forkert!

Anmeld

10. juli 2012

Maja_4000

A&F skriver:

Tjaa, måske hun var fra udlandet? Hvem ved. I det mindste skulle medarbejderne have taget ansvar.

Børnene snakkede dansk :b 

Det er jo også ligemeget , jeg synes bare at alle burde vide , at børn ikke hører til sådan et sted 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.