1 års tradition??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2012

Mutti2B

Skal de det? Jeg tror bare nogle gør det fordi det ser sjovt ud og ungerne morer sig med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

L&V

Laura ska ha en kage hun kan side og gratte med syntes det er en hyggelig tradition Er tilgengæld ik så tosset med det der pusten lys ud

Anmeld

9. juli 2012

Turtles

bette skriver:

er der nogen der kan fortælle mig eller linke til et sted hvor jeg kan finde ud af hvorfor de kære små på deres 1 års fødselsdag skal spise kage med fingerne

Det er nu ikke noget som de SKAL.. Det er mere op til forældrene om det er noget man gør eller ej. (tror jeg)

Vi gør det i min familie, så derfor skulle vores søn da også have sin helt egen kage han kunne smovse af
Syntes det er en stor dag og det skal fejres med hans helt egen kage, og her mener jeg ikke en kæmpe lagkage, nej jeg havde lavet en lille kage til ham med creme og frugt i.

Man skal kun lave det hvis man har lyst

Ha en dejlig aften
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. juli 2012

An&Jo

min søn fik en, men ikke om han ville røre den med en ildtang..

Han stak lidt til den, og det var det..

Anmeld

9. juli 2012

Noneother

Min søn fik osse sin helt egen 1 års kage.. Ved ikke hvorfor, sådan gør vi bare i min familie.

Synes det er en sjov lille tradition. -Rengøringen bagefter kunne jeg så godt have undværet. 

Anmeld

9. juli 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Begge vores fik et stykke kage, men de fik også en ske i hånden som de brugte.

Det er ikke nogen tradition, at de skal have deres egen kage når de fylder 1 år.

Anmeld

9. juli 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Synes det er meget sød ting at give deres egen kage til deres 1 års fødselsdag og det skal vores Maja selvfølgelig have til sin  Herregud....den ene gang de har 1 års dag og får kage skader da ikke

Anmeld

9. juli 2012

bette

var nu ikke ment som et holdnings spørgsmål piger :)

men ville godt vide hvorfor man gør det?? altså hvem og hvorfor fandt på det??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.