1 års tradition??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.567 visninger
17 svar
0 synes godt om
9. juli 2012

bette

er der nogen der kan fortælle mig eller linke til et sted hvor jeg kan finde ud af hvorfor de kære små på deres 1 års fødselsdag skal spise kage med fingerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

Nadia&Daniel

bette skriver:

er der nogen der kan fortælle mig eller linke til et sted hvor jeg kan finde ud af hvorfor de kære små på deres 1 års fødselsdag skal spise kage med fingerne

Vores Laura gjorde det ikke.. Kage sagde hende ikke noget..

Anmeld

9. juli 2012

TeamRocket

Vores datter fiskede alt frugten ud af kagen med sin SKE - ikke om hun skulle ha snavsede fingre Men her er det nu ikke tradition at de skal have en kage for sig selv når de fylder 1 år.

Anmeld

9. juli 2012

Frk.S

Skal de det?  

Anmeld

9. juli 2012

MosterA

Frk.S skriver:

Skal de det?  

Ha ha lige mine ord 

Anmeld

9. juli 2012

bette

troede det var en tadition.. og ville se hvorfor den blev til en traditon

Anmeld

9. juli 2012

Chris86

I mine øjne er det noget pjat og ingen tradition?

Anmeld

9. juli 2012

Nadia&Daniel

TeamRocket skriver:

Vores datter fiskede alt frugten ud af kagen med sin SKE - ikke om hun skulle ha snavsede fingre Men her er det nu ikke tradition at de skal have en kage for sig selv når de fylder 1 år.

Vores datter havde heller ikke hendes egen kage, og det kommer heller aldrig til at være en tradition i vores familie..

Anmeld

9. juli 2012

Maja_4000

Caroline fik det ikke .. Synes ikke der er nogen grund til at fylde hende med alt sådan noget , når hun var mere end lykkelig for sin rosinbolle og æblebåde Hehe

Anmeld

9. juli 2012

BellaCiinea

bette skriver:

Både min lillebror og jeg fik det... Det er jo ikk fordi de spiser særlig meget kage, men de klasker bare mere i det

Og! man skal huske at ligge et underlag under stolen, haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.