finansering - ønskebørn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2012

Princesspigen

raca skriver:

jammen du resikere at komme til og afdrage på tøj barnet er vokset ud af og en autostol i har solgt igen..

forbrugslån.. og det er det jo.. er altid for dyre og en farlig fælle at komme i..

+ du oven i betaler af på dvs gebyre oven i..

så de resikere at ende ud med og skulle optage endnu et forbrugslån for at finacere det tøj og ting der skal til mens du afdrager på det første forbrugslån

og tja så er den onde cirkel startet...

er glad for din bekymring

netop derfor jeg søger råd uden at gøre noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

Princesspigen

FruK skriver:

Hvis jeg ikke havde pengene, så ville jeg nok lade være med at bruge 10.000 på babyudstyr. Det kan gøres meget billigere - og du kommer til at sidde hårdere i det, når baby er kommet til også. Det er da for surt. 

Undskyld jeg svarer på noget andet end dit spørgsmål!  

det er okay  søger jo også råd og erfaring om det

Anmeld

9. juli 2012

2babygirls

Princesspigen skriver:

http://www.onskeborn.dk/finansiering

nogle der har erfaring med dette ?

evt kan sige godt og skidt ved det ?

og evt forklare mig nogle detaljer omkring det for forstår mig ikke helt på det jeg læser der på siden ?

hvis nu jeg køber for 10100 kr fx skal jeg så kun betale de 100 kr nu og så afbetale resten eller hvordan ?

Jeg ville personlig heller betale kontant for mine ting.

Jeg ved ikke hvornår du har termin, men vi bestilte ALT ved babysam da jeg var 20 uger henne, og så sparede vi de 25.000 op som vi havde "købt" for.

Anmeld

9. juli 2012

Princesspigen

Baby2påvej skriver:

Jeg ville personlig heller betale kontant for mine ting.

Jeg ved ikke hvornår du har termin, men vi bestilte ALT ved babysam da jeg var 20 uger henne, og så sparede vi de 25.000 op som vi havde "købt" for.

har termin i oktober..

så er lidt sent ude.. sys jeg ihværtifal selv..

og på min kontanthjælp og hans arbejde, og pt 2 boliger så kan der ikke spares meget op nu men det ændre sig 1 september.. men så er der jo ikke langt tilbage til min fødsel..

Anmeld

9. juli 2012

2babygirls

Princesspigen skriver:

har termin i oktober..

så er lidt sent ude.. sys jeg ihværtifal selv..

og på min kontanthjælp og hans arbejde, og pt 2 boliger så kan der ikke spares meget op nu men det ændre sig 1 september.. men så er der jo ikke langt tilbage til min fødsel..

nej så er det ikke helt nemt.
Men ellers ville jeg købe brugt efter min økonomi. Mange ting er jo Slet ikke slidt på nogen måde

Anmeld

9. juli 2012

Princesspigen

Baby2påvej skriver:

nej så er det ikke helt nemt.
Men ellers ville jeg købe brugt efter min økonomi. Mange ting er jo Slet ikke slidt på nogen måde

jeg er i forvejen ved at købe og låne meget brugt men sådan noget som barnevogn, baby alarmer og sådan nogle andre ting ville jeg helst købe som ny i butik så hvis der sker noget med det er der garanti på

Anmeld

9. juli 2012

2babygirls

Princesspigen skriver:

jeg er i forvejen ved at købe og låne meget brugt men sådan noget som barnevogn, baby alarmer og sådan nogle andre ting ville jeg helst købe som ny i butik så hvis der sker noget med det er der garanti på

Det kan jeg godt forstå. Visse ting skal jo fungere

Anmeld

9. juli 2012

Mor til Ella

Princesspigen skriver:

http://www.onskeborn.dk/finansiering

nogle der har erfaring med dette ?

evt kan sige godt og skidt ved det ?

og evt forklare mig nogle detaljer omkring det for forstår mig ikke helt på det jeg læser der på siden ?

hvis nu jeg køber for 10100 kr fx skal jeg så kun betale de 100 kr nu og så afbetale resten eller hvordan ?

Har ingen erfaringer....

Men synes du istedet skulle overveje og undersøge brugt.

Jeg har faktisk købt alt brugt, og jeg er altså sippet, men nægtede at bruge en masse penge på noget de ikke kan bruge ret længe

Vi brugt knap 5000 og vi har nærmest alt

Jeg må indrømme at jeg heller ikke synes man skal købe ting man ikke kan betale

Anmeld

9. juli 2012

Princesspigen

Baby2påvej skriver:

Det kan jeg godt forstå. Visse ting skal jo fungere

lige precis  

derfor jeg undersøgr det her..

hellere høre andres erfaringer end kaste sig ud i allt muligt..

Anmeld

9. juli 2012

Princesspigen

Mor til Ella skriver:

Har ingen erfaringer....

Men synes du istedet skulle overveje og undersøge brugt.

Jeg har faktisk købt alt brugt, og jeg er altså sippet, men nægtede at bruge en masse penge på noget de ikke kan bruge ret længe

Vi brugt knap 5000 og vi har nærmest alt

Jeg må indrømme at jeg heller ikke synes man skal købe ting man ikke kan betale

er glad for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.