finansering - ønskebørn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.054 visninger
19 svar
0 synes godt om
9. juli 2012

Princesspigen

http://www.onskeborn.dk/finansiering

nogle der har erfaring med dette ?

evt kan sige godt og skidt ved det ?

og evt forklare mig nogle detaljer omkring det for forstår mig ikke helt på det jeg læser der på siden ?

hvis nu jeg køber for 10100 kr fx skal jeg så kun betale de 100 kr nu og så afbetale resten eller hvordan ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Princesspigen skriver:

http://www.onskeborn.dk/finansiering

nogle der har erfaring med dette ?

evt kan sige godt og skidt ved det ?

og evt forklare mig nogle detaljer omkring det for forstår mig ikke helt på det jeg læser der på siden ?

hvis nu jeg køber for 10100 kr fx skal jeg så kun betale de 100 kr nu og så afbetale resten eller hvordan ?

Hvis du køber for 10.100 kr skal du de næste 10 mdr betale 1010 kr om måneden.
Der tilskrives ingen renter og gebyrer, hvis du overholder betalingerne og betaler via pbs

Anmeld

9. juli 2012

raca

man køber da ikke børnegrej man ikke har penge til.. en ting er sikkert det bliver kun dyre at havde børn..

realt kan man jo låne autostolen den første til ikke ret meget. og købe en brugt vogn og en ikea tremme seng + nye madresser + en bassis brugt pakke af tøj så man kan klare sig det første års tid..

og det behøves altså kun koste 5000-8000kr.. i alt.. dette bør man kunne sparre sammen. ellers får man da et problem når barnet skal i pasning til 2300kr om mdr..

Anmeld

9. juli 2012

Princesspigen

PT skriver:

Hvis du køber for 10.100 kr skal du de næste 10 mdr betale 1010 kr om måneden.
Der tilskrives ingen renter og gebyrer, hvis du overholder betalingerne og betaler via pbs

skal man så lave købet inden man kan lave aftalen eller ?

og kan man hvis man lavet sådan et bruge de 5000 idag og de andre 5000 imorgen ?

Anmeld

9. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Princesspigen skriver:

skal man så lave købet inden man kan lave aftalen eller ?

og kan man hvis man lavet sådan et bruge de 5000 idag og de andre 5000 imorgen ?

Du ansøger nede i butikken inden du køber noget.

Det andet ved jeg ikke, da jeg ikke har prøvet det, men mon ikke du kan få resten, du ikke får brugt, på et tilgodebevis/gavekort

Anmeld

9. juli 2012

Princesspigen

raca skriver:

man køber da ikke børnegrej man ikke har penge til.. en ting er sikkert det bliver kun dyre at havde børn..

realt kan man jo låne autostolen den første til ikke ret meget. og købe en brugt vogn og en ikea tremme seng + nye madresser + en bassis brugt pakke af tøj så man kan klare sig det første års tid..

og det behøves altså kun koste 5000-8000kr.. i alt.. dette bør man kunne sparre sammen. ellers får man da et problem når barnet skal i pasning til 2300kr om mdr..

jeg ved godt børn er dyre og det kommer til at koste meget hen af vejen..

men derfor overvejer jeg stadig mine muligheder..

Anmeld

9. juli 2012

Princesspigen

PT skriver:

Du ansøger nede i butikken inden du køber noget.

Det andet ved jeg ikke, da jeg ikke har prøvet det, men mon ikke du kan få resten, du ikke får brugt, på et tilgodebevis/gavekort

okay men ihværtifal tak fordi du hjælper

Anmeld

9. juli 2012

raca

Princesspigen skriver:

jeg ved godt børn er dyre og det kommer til at koste meget hen af vejen..

men derfor overvejer jeg stadig mine muligheder..

jammen du resikere at komme til og afdrage på tøj barnet er vokset ud af og en autostol i har solgt igen..

forbrugslån.. og det er det jo.. er altid for dyre og en farlig fælle at komme i..

+ du oven i betaler af på dvs gebyre oven i..

så de resikere at ende ud med og skulle optage endnu et forbrugslån for at finacere det tøj og ting der skal til mens du afdrager på det første forbrugslån

og tja så er den onde cirkel startet...

Anmeld

9. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Princesspigen skriver:

okay men ihværtifal tak fordi du hjælper

Det var da så lidt

Anmeld

9. juli 2012

FruK

Hvis jeg ikke havde pengene, så ville jeg nok lade være med at bruge 10.000 på babyudstyr. Det kan gøres meget billigere - og du kommer til at sidde hårdere i det, når baby er kommet til også. Det er da for surt. 

Undskyld jeg svarer på noget andet end dit spørgsmål!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.