Mor med baby m. plasticpose over hovedet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2012

Mor til Ella

KakaoDrik skriver:

Hvad mener i om dette? Det florere på facebook.

Tror ikke det er en pose... Det ser heller ikke ud til at barnet prøver at få den af, hvilket ville være den naturlige reaktion....

Men HVIS det er så er den mor jo fuldstændig syg i hovedet.........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

Isabella_mor

jeg har lige været inde og finde ham der har oploadet billedet.. en af mine facebookvenner er åbentbart venner med ham han siger at det skete i svendsgade i vejle. (måske nogle af jer herinde der er derfra som kan genkende stedet) 

og at damerne gik ind i en opgang på den gade. og at det ER en pose der er over barnets hovede.. Det ligner det altså også... de der affaldsposer man bla. kan købe i netto/fakta. de er heller ikke gennemsigtige... 

jeg syntes det er fucked up at man ikke ved bedre... 

(her tænker jeg lidt. hvorfor kan det ikke være sandt, at det er sket?? jeg kan da godt forstå at man er skeptisk omkring historier osv der florere på nettet, og de fleste historier har da også tilbøjelighed til at være usande.. men i dette tilfælde tror jeg desværre at det er sandt, og her har vi en person der faktisk har gjort noget ved sagen.. og det syntes jeg er cool... 'jeg havde nok ikke ligefrem valgt at tage et billede og uploade det på facebook' jeg var nok gået direkte til politiet.. )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.