Mor med baby m. plasticpose over hovedet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2012

A&F

Jeg ser det som om, at barnet holder en pose eller en pude.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

Krussedulle

Ville en affaldssæk ikke være mere "gennemsigtig" ?

Det ligner altså at barnet holder en grøn pude!

Anmeld

9. juli 2012

KakaoDrik

Jeg har skrevet på side 1 at ham der har lagt det på facebook skrev:

Det her er bare sindsygt!! At trække en grøn affaldspose ned over hovedet på et barn, for at beskytte det mod regnen!? 
En bekendt tog billedet og konfronterede de to damer, som blot grinede af det. Billedet er sendt til lokale medier, samt BT og EB...
Sygt... :/

Anmeld

9. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
KakaoDrik skriver:

Ham der har startet det skriver:  Det her er bare sindsygt!! At trække en grøn affaldspose ned over hovedet på et barn, for at beskytte det mod regnen!? 
En bekendt tog billedet og konfronterede de to damer, som blot grinede af det. Billedet er sendt til lokale medier, samt BT og EB...

Det tror jeg simpelthen ikke på, at det er rigtigt.

Hvis det var en pose, der var ned over hovedet, ville barnet for det første ikke kunne trække vejret særligt længe og for det andet var der helt sikkert nogen, der havde reageret. (og ikke reageret ved at tage et billede bagfra og så sende det til eb og bt)

Anmeld

9. juli 2012

emsaroto

det ligner vejle ...

Anmeld

9. juli 2012

emsaroto

.. det er Vejle!!!
I svendsgade  

Anmeld

9. juli 2012

SS82

KakaoDrik skriver:

Jeg har skrevet på side 1 at ham der har lagt det på facebook skrev:

Det her er bare sindsygt!! At trække en grøn affaldspose ned over hovedet på et barn, for at beskytte det mod regnen!? 

Jeg tror heller ikke på det. Synes ikke det ligner en pose. Dessuden er han da ikke for smart bare at ta billede af det og sende det til eb og bt. Det var da en mærkelig handling.

Anmeld

9. juli 2012

KakaoDrik

Han skriver at de blev konfronteret men bare grinte. Jeg havde også valgt at tage et billede som bevis. Eftersom han ikke vidste hvem de var så kan man ikke underrette hverken kommunen eller politiet. Men med dette billede og muligvis eb effekten kunne jeg forestille mig at man kan finde frem til dem. Jeg tror det er derfor han valgte at tage billedet. En slags efterlysning via facebook.

Anmeld

9. juli 2012

Laulund87

Det ligner slet ikke en pose, især ikke når man zoomer.

Anmeld

9. juli 2012

Isabella_mor

KakaoDrik skriver:

Ham der har startet det skriver:  Det her er bare sindsygt!! At trække en grøn affaldspose ned over hovedet på et barn, for at beskytte det mod regnen!? 

ja jeg har godt set det..!!! det er da uvidenhen på det aller højeste plan..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.