Ej hvor var det bare nemt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. maj 2009

ivfmarie

Jeg er alenemor idag. Kom sent hjem og skulle selv stå for børnepasning, hundeluftning og madlavning..

Dagens menu: Havregrød!
Jeg fik Freja til at stå og hygge lidt med at hælde to glas havregryn og 4 glas vand i en balje, røre rundt og i mikroen i 6 minutter.. PLIIING, værsgo!
Og ungerne åd og var glade - Freja sad faktisk og sagde "uhmmm, det er dejligt med havregrød - tak for det"
Opvasken er jo også mega-nem efter sådan en omgang.

Måske er det ikke den mest kornflækre menu - men det var satme nemt!

Marie - tilbage til lektielæsning... dette var aftenes tilladte Baby-tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2009

bette

hehe kender det sku godt..
jeg gider simpelthen heller ikke bikse op med den store menu når jeg har bettemanden alene... så bliver det rugbrød eller øllebrød han får..

men det er da herligt at ungerne bare åd hehe

Anmeld

5. maj 2009

Susan1978

ivfmarie skriver:

Jeg er alenemor idag. Kom sent hjem og skulle selv stå for børnepasning, hundeluftning og madlavning..

Jeg fik Freja til at stå og hygge lidt med at hælde to glas havregryn og 4 glas vand i en balje, røre rundt og i mikroen i 6 minutter.. PLIIING, værsgo!
Og ungerne åd og var glade - Freja sad faktisk og sagde "uhmmm, det er dejligt med havregrød - tak for det"

haha det kender jeg godt..

jeg har præsteret at varme en pølse risengrød en dag jeg var syg og alene med ungerne..

der åd de også bare og sagde at det ville de have igen..eller Ea gjorde.. men Emil er også vild med risengrød..

Anmeld

5. maj 2009

ivfmarie

Susan1978 skriver:

haha det kender jeg godt..

jeg har præsteret at varme en pølse risengrød en dag jeg var syg og alene med ungerne..

der åd de også bare og sagde at det ville de have igen..eller Ea gjorde.. men Emil er også vild med risengrød..

he he.. jeg læste det lige som "pølserisengrød"

WADX

Anmeld

5. maj 2009

Susan1978

jeahhh yum yum..

Anmeld

6. maj 2009

linemus

ivfmarie skriver:

Ahhh, dejlig aften. Tror jeg laver en copy/paste en af dagene

Hvorfor læser du lektier??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.