Føler deres farmor svigter dem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2012

An&Jo

Yurie skriver:

det synes jeg er virkelig ondt.

Det er jo dine foraeldre. hvordan kan de vaere saadan mod deres egen datters soen? Det er bare forkert. Jeg kan godt forstaa at du har sagt at hvis de ikke vil have ham, er det deres fejl.

Men jeg tror at farmoren i den her debat, ikke goer det fordi hun ikke vil vaere sammen med dem

tjoo, nogen kalder det ondt, jeg kalder det dumt..

Det er dem det går udover, ikke mig, det eneste jeg frygter er at jeg en dag skal fortælle hvorfor de andre kommer på ferie og ikke ham, men lige nu forstår han det heldigvis ikke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

JegJeg ville spørge hende direkte, hvorfor hun gør som hun gør. Ikke for at anklage hende men bare fordi jeg er nysgerrig. 

Anmeld

9. juli 2012

wamse

her er der kun min mor som bedsteforældre til mine børn, og hun har aldrig aldrig spurgt om hun skulle tage min datter. Hun har aldrig inviteret hende med til noget som helst, og jeg skal selv spørge hende, hvis jeg har brug for at hun passer hende. Så for mig er det helt normalt, det du oplever.

Jeg ser det ikke som ondt eller i den stil, men hendes tab, for de kommer jo ikke til at have de oplevelser sammen, som mange andre bedsteforældre har med deres børnebørn.

Hun har haft mine store drenge mere, men aldrig efter egen forespørgsel

Men mit råd er at snakke med dine børns farmor, for hun vil dem jo gerne, som jeg kan læse ud fra dine svar

Anmeld

9. juli 2012

L83

wamse skriver:

her er der kun min mor som bedsteforældre til mine børn, og hun har aldrig aldrig spurgt om hun skulle tage min datter. Hun har aldrig inviteret hende med til noget som helst, og jeg skal selv spørge hende, hvis jeg har brug for at hun passer hende. Så for mig er det helt normalt, det du oplever.

Jeg ser det ikke som ondt eller i den stil, men hendes tab, for de kommer jo ikke til at have de oplevelser sammen, som mange andre bedsteforældre har med deres børnebørn.

Hun har haft mine store drenge mere, men aldrig efter egen forespørgsel

Men mit råd er at snakke med dine børns farmor, for hun vil dem jo gerne, som jeg kan læse ud fra dine svar

tak For svar
jeg tager en snak med hende i aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.