L83 skriver:
Kort fortalt mig og børnenes far har ikke været sammen i 6 år og han er og har aldrig rigtig været en far for dem , andet end på papir . Men jeg har altid haft en okay kontakt med deres farmor da jeg synes det var/er vigtigt at hun stadig er i deres liv så de kan se den siden af familien os kusiner, faster osv. Men jeg føler ikke at mine børn de er gode nok i forhold til hendes andre børnebørn fx nu har hun lige efter på ferie med hendes 3 andre børnebørn i lalandia og en masse små ture rundt omkring, hun tager tit de andre i zoo, Bakken, tivoli osv . Men ikke mine børn. Og jeg skal altid selv spørger har du ikke lyst til at tage børnene . Og når hun så endelig gør så er de andre børnebørn os hos hende. I stedet for de kunne have hende alene . De andre børnebørn ser hun jo næsten hver dag. Er der andre der har oplevet dette og hvis i har , hvad gjorde i ved det? Jeg føler ikke at det er mig der er gal på den ,men hende. Tak fordi i læste mit indlæg 
som du lige beskrev dine børns farmor, sådan er min drengs mormor og morfar..
Jeg har simpelthen valgt at sige at hvis de ikke vil have ham, så må de selv om det, men det er dem selv det går udover i sidste ende..
De har lige haft min nevø på ferie i en uge, hvor de har lavet en masse skæg, men de har ikke engang spurgt om min dreng må komme på ferie..
Så jeg har valgt at sige skidt pyt, og så selv gøre det hele lidt mere festligt for ham..

men kæmpe kram til dig, fra en der ved hvordan det er når der gøres forskel på børnebørnene..
Anmeld