Føler deres farmor svigter dem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.019 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. juli 2012

L83

Kort fortalt mig og børnenes far har ikke været sammen i 6 år og han er og har aldrig rigtig været en far for dem , andet end på papir . Men jeg har altid haft en okay kontakt med deres farmor da jeg synes det var/er vigtigt at hun stadig er i deres liv så de kan se den siden af familien os kusiner, faster osv. Men jeg føler ikke at mine børn de er gode nok i forhold til hendes andre børnebørn fx nu har hun lige efter på ferie med hendes 3 andre børnebørn i lalandia og en masse små ture rundt omkring, hun tager tit de andre i zoo, Bakken, tivoli osv . Men ikke mine børn. Og jeg skal altid selv spørger har du ikke lyst til at tage børnene . Og når hun så endelig gør så er de andre børnebørn os hos hende. I stedet for de kunne have hende alene . De andre børnebørn ser hun jo næsten hver dag. Er der andre der har oplevet dette og hvis i har , hvad gjorde i ved det? Jeg føler ikke at det er mig der er gal på den ,men hende. Tak fordi i læste mit indlæg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

MorTil4<3

L83 skriver:

Kort fortalt mig og børnenes far har ikke været sammen i 6 år og han er og har aldrig rigtig været en far for dem , andet end på papir . Men jeg har altid haft en okay kontakt med deres farmor da jeg synes det var/er vigtigt at hun stadig er i deres liv så de kan se den siden af familien os kusiner, faster osv. Men jeg føler ikke at mine børn de er gode nok i forhold til hendes andre børnebørn fx nu har hun lige efter på ferie med hendes 3 andre børnebørn i lalandia og en masse små ture rundt omkring, hun tager tit de andre i zoo, Bakken, tivoli osv . Men ikke mine børn. Og jeg skal altid selv spørger har du ikke lyst til at tage børnene . Og når hun så endelig gør så er de andre børnebørn os hos hende. I stedet for de kunne have hende alene . De andre børnebørn ser hun jo næsten hver dag. Er der andre der har oplevet dette og hvis i har , hvad gjorde i ved det? Jeg føler ikke at det er mig der er gal på den ,men hende. Tak fordi i læste mit indlæg

jeg tror hun vil komme til at føle sig som en klemmelus mellem børnene og x manden :/ muiligvis

det er ihvertfald det første jeg tænker på

Anmeld

9. juli 2012

L83

MilleMus1988 skriver:

jeg tror hun vil komme til at føle sig som en klemmelus mellem børnene og x manden :/ muiligvis

det er ihvertfald det første jeg tænker på

De andre børnebørn er hendes datteres . Deres far har ikke andre børn end dem. Så jeg tror nu ikke at det har noget med det og gøre

Anmeld

9. juli 2012

TNBC

L83 skriver:

De andre børnebørn er hendes datteres . Deres far har ikke andre børn end dem. Så jeg tror nu ikke at det har noget med det og gøre

jeg tror det skal menes, at fordi at boernene ikke har kontakt med deres far, at hun maaske foelger at hun vaelger dig over ham. men jeg ved det ikke.

har du spurgt hende hvorfor hun aldrig invitere dem med?

Anmeld

9. juli 2012

butterflyPhoto

L83 skriver:

Jeg tænker at det på en måde må være svært for hende at være "ordentlig" farmor (med oplevelser og eget initiativ til at tage ungerne osv.) for nogle børn hvor faderen (hendes egen søn) overhovedet ikke er inde i billedet. 

På et tidspunkt bliver det vel også underligt og mærkeligt for børnene at have en masse kontakt med den side af familien deres far kommer fra uden at have kontakt til deres far?!

Hilsen Christina

Anmeld

9. juli 2012

An&Jo

L83 skriver:

som du lige beskrev dine børns farmor, sådan er min drengs mormor og morfar..

Jeg har simpelthen valgt at sige at hvis de ikke vil have ham, så må de selv om det, men det er dem selv det går udover i sidste ende..
De har lige haft min nevø på ferie i en uge, hvor de har lavet en masse skæg, men de har ikke engang spurgt om min dreng må komme på ferie..

Så jeg har valgt at sige skidt pyt, og så selv gøre det hele lidt mere festligt for ham..

men kæmpe kram til dig, fra en der ved hvordan det er når der gøres forskel på børnebørnene..

Anmeld

9. juli 2012

L83

Yurie skriver:

jeg tror det skal menes, at fordi at boernene ikke har kontakt med deres far, at hun maaske foelger at hun vaelger dig over ham. men jeg ved det ikke.

har du spurgt hende hvorfor hun aldrig invitere dem med?

Okay men , det tror jeg nu heller ikke , for hun synes selv at han er en idiot, ang børnene , så der er hun helt på min side.. Jeg har brokket mig lidt over det og nu er de så lige blevet inviteret i zoo af hende her i ferien. Så måske har hun tænkt lidt over det

Anmeld

9. juli 2012

TNBC

An&Jo skriver:

Jeg har simpelthen valgt at sige at hvis de ikke vil have ham, så må de selv om det, men det er dem selv det går udover i sidste ende..
De har lige haft min nevø på ferie i en uge, hvor de har lavet en masse skæg, men de har ikke engang spurgt om min dreng må komme på ferie..

Så jeg har valgt at sige skidt pyt, og så selv gøre det hele lidt mere festligt for ham..

men kæmpe kram til dig, fra en der ved hvordan det er når der gøres forskel på børnebørnene..

det synes jeg er virkelig ondt.

Det er jo dine foraeldre. hvordan kan de vaere saadan mod deres egen datters soen? Det er bare forkert. Jeg kan godt forstaa at du har sagt at hvis de ikke vil have ham, er det deres fejl.

Men jeg tror at farmoren i den her debat, ikke goer det fordi hun ikke vil vaere sammen med dem

Anmeld

9. juli 2012

L83

An&Jo skriver:

Jeg synes bare at det er så strengt. Jeg siger det ikke til børnene da de ikke skal føle sig snydt . Men det gør sku lidt ondt og høre hvor meget de har hygget sig osv . Men heldigvis har de verdens bedste mormor . Mange tak og os kram til dig

Anmeld

9. juli 2012

TNBC

L83 skriver:

Okay men , det tror jeg nu heller ikke , for hun synes selv at han er en idiot, ang børnene , så der er hun helt på min side.. Jeg har brokket mig lidt over det og nu er de så lige blevet inviteret i zoo af hende her i ferien. Så måske har hun tænkt lidt over det

ja okay. men der kan alligevel godt vaere noget om det. Der maa jo vaere en grund til at hun vaelger ikke at invitere dem med, for det lyder jo ikke som om hun ikke vil vaere sammen med dem. Hun spoerg bare ikke selv.

men jeg tror ikke at du skal brokke dig over det, men saette dig ned og fortaelle hende at det saarer dig og boernene, naar hun kun invitere de andre til hende, og at de altid er der, naar dine boern maaske gerne vil have lidt alene tid med deres farmor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.