Planlagt kejsersnit eller "almindelig" fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2012

Ellie79

fairlady skriver:

tak for svar til alle

Nogle der ved hvor lang tid før termin, man får ks?

fik pks med den første hun vendte forkert og det lykkedes ikke at vende hende. Vi fik ks 5 dage før terminsdatoen. Dengang sagde de at de gerne ville så tæt på som muligt. Faktisk fik vi tid på selve terminsdagen men det synes jeg var lige sent nok og det havde de fuld forståelse for, men de ville ikke rykke den mere end 5 dage tilbage.

Men håber da din basse vender sig rigtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

Ellie79

Vidunderligeunger skriver:

ondt og ondt.. det er ubehageligt, men det gør ikke ondt

Ih bare det var mig der kunne sige det - hos mig gjorde det så ondt jeg besvimede og min smerteterskel er pænt høj som i mega høj. Men hun lå også pænt dybt, og skulle bestemt ingen steder den lille bandit

Anmeld

9. juli 2012

fairlady

AnjaB skriver:

fik pks med den første hun vendte forkert og det lykkedes ikke at vende hende. Vi fik ks 5 dage før terminsdatoen. Dengang sagde de at de gerne ville så tæt på som muligt. Faktisk fik vi tid på selve terminsdagen men det synes jeg var lige sent nok og det havde de fuld forståelse for, men de ville ikke rykke den mere end 5 dage tilbage.

Men håber da din basse vender sig rigtigt

ok. tak, det håber jeg også

Anmeld

9. juli 2012

Vidunderligeunger

AnjaB skriver:

Ih bare det var mig der kunne sige det - hos mig gjorde det så ondt jeg besvimede og min smerteterskel er pænt høj som i mega høj. Men hun lå også pænt dybt, og skulle bestemt ingen steder den lille bandit

det var da også ubehageligt!!! hende her lå med hovedet oppe under mit ribben

Anmeld

9. juli 2012

LR85

Har 2 PKS bag mig. Det nyeste for 4 uger siden. 

Spørg endelig. Man får det typisk omkring en uge før termin. 

Men ønsker dig alt held og lykke og du får en god oplevelse

Anmeld

9. juli 2012

fairlady

LR85 skriver:

Har 2 PKS bag mig. Det nyeste for 4 uger siden. 

Spørg endelig. Man får det typisk omkring en uge før termin. 

Men ønsker dig alt held og lykke og du får en god oplevelse

1000 tak

Anmeld

9. juli 2012

fairlady

AnjaB skriver:

uf, det lyder sørme ikke godt

Anmeld

9. juli 2012

LR85

Det er vigtigt du mærker godt efter med dig selv., når det kommer til veningsforsøg

Hvis det gør for ondt, eller er for ubehageligt, så SIG FRA. Det er stressende for dig og dit barn, så lyt til din krop.

Anmeld

9. juli 2012

fairlady

LR85 skriver:

Det er vigtigt du mærker godt efter med dig selv., når det kommer til veningsforsøg

Hvis det gør for ondt, eller er for ubehageligt, så SIG FRA. Det er stressende for dig og dit barn, så lyt til din krop.

ok, tak for rådet Siger de til en at man skal sige, hvis det gør for ondt?

Anmeld

9. juli 2012

Mama3

Hej jeg har et aks og et pks bag mig, jeg synes ikke at mit aks var nogen særlig god oplevelse med der i mod mit pks var en rigtig god oplevelse, jeg fik det kun 2 dage før min termin hvilket jeg var ret skuffet over da jeg havde fået afvise at det ville blive en uge før så det var llidt træls. 

Jeg vil sige at du skal mærke godt efter hva du selv føler for og så fre det held og lykke:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.