Planlagt kejsersnit eller "almindelig" fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

959 visninger
22 svar
0 synes godt om
9. juli 2012

fairlady

Skal ind til scanning om 14 dage der skal fortælle hvor stor baby er og om baby ligger med hovedet nedad.

Var til jordemoder i dag hun mente at baby lå med hovedet nedad...indtil hun lyttede efter hjertelyd. Hun kunne kun høre hjertet øverst på maven?! hmm

Er  i dag 35+1

Håber da virkelig h*n ligger som h*n skal.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

fairlady

slet ingen som vil kommentere, eller ønske held og lykke?

Anmeld

9. juli 2012

Vidunderligeunger

fairlady skriver:

slet ingen som vil kommentere, eller ønske held og lykke?

jo!! rigtig meget held og lykke

Jeg håber den vender, som den skal. Har prøvet PKS første gang og det vil jeg for alt i verden ikke prøve igen (ja undskyld, men det er sandheden) ikke fordi det gør ondt eller noget, men en alm. fødsel er bare så fantastisk en oplevelse og skabte, for mig, et helt specielt bånd til baby..

Anmeld

9. juli 2012

Drømme

fairlady skriver:

Skal ind til scanning om 14 dage der skal fortælle hvor stor baby er og om baby ligger med hovedet nedad.

Var til jordemoder i dag hun mente at baby lå med hovedet nedad...indtil hun lyttede efter hjertelyd. Hun kunne kun høre hjertet øverst på maven?! hmm

Er  i dag 35+1

for at bebse ligger rigtigt. 

Jeg var igennem et kejsersnit på trods af vi planlagde hjemmefødsel, har du nogle spørgsmål, kan du bare spørge løs

Held og lykke, håber du kommer med en update 

Anmeld

9. juli 2012

fairlady

Jeg er gravid for 2. gang. Første gang fik jeg aks, så jeg håber på en "alm" fødsel denne gang.

Men frygter lidt for en evt vending.

Det skulle gøre pænt ondt, eller?

Anmeld

9. juli 2012

Vidunderligeunger

fairlady skriver:

Jeg er gravid for 2. gang. Første gang fik jeg aks, så jeg håber på en "alm" fødsel denne gang.

Men frygter lidt for en evt vending.

Det skulle gøre pænt ondt, eller?

ondt og ondt.. det er ubehageligt, men det gør ikke ondt

Anmeld

9. juli 2012

maria_wlt

fairlady skriver:

Er  i dag 35+1

Der er stadig tid enndu til at h*n kan vende sig..Men så få du også en muloghed for at de vender hende..

Hvis h*n ikke vender sig så kan du godt føde h*n alligevel, men det er bare ikke lige så nemt..

Jeg fik et PKS fordi min søn lå forkert. Jeg skulle ikke nyde noget af at føde ham som en kalv  Det hele gik fint og vi vare hjemme 26 timer efter vi kom.

16 mdr efter fødte jeg min datter almindeligt.. (Gik desværre ikke så godt fordi hun havde den ene arm over hovedet)

Anmeld

9. juli 2012

fairlady

hvor lang tid før termin fik I pks?

Anmeld

9. juli 2012

MMOGM

fairlady skriver:

Er  i dag 35+1

Held og lykke herfra, krydser  for at h*n ligger med hovedet ned af, så du slipper for en vending.

Anmeld

9. juli 2012

fairlady

tak for svar til alle

Nogle der ved hvor lang tid før termin, man får ks?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.