Steder at besøge i nærheden af den Tyske grænse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2012

Nadja+Baby+2012

enligmorkbh skriver:

Findes der nogle steder der er værd at besøge i nærheden af grænsen for et barn på 2,6år?

Jamen jeg ville tage i givskud zoo tror jeg. Ved godt at den ikke liiiige ligger ved grænsen, men det er klart et besøg værd. Nu har jeg ikke børn selv endnu, så jeg ved ikke om sommerland syd er noget?!

Derudover kan du os tage til danfoss universe - men igen, her ved jeg ikke lige med alderen  

Tage en tur til rømø og bade/flyve med drager. Der er vist os et heste-land eller sommerland på rømø for børn.

Det var lige hvad jeg ku komme på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

dpb

enligmorkbh skriver:

Min far bor i Sønderjylland så tænkte min datter og jeg kunne bo hos ham og så kunne han være chauffør. Har nemlig ikke selv bil.

Se så gav det mening men kan desvære ikke lige hjælpe med attraktioner den vej

Qnuz

Anmeld

9. juli 2012

Christina.78

enligmorkbh skriver:

Har skrevet det i overskriften

Der findes jo flere grænseovergange til Tyskland 

tænker du Kruså, Sønder Lûgum, aventoft ect ect... ???

Anmeld

9. juli 2012

Christina.78

Nadja+Baby+2012 skriver:

Jamen jeg ville tage i givskud zoo tror jeg. Ved godt at den ikke liiiige ligger ved grænsen, men det er klart et besøg værd. Nu har jeg ikke børn selv endnu, så jeg ved ikke om sommerland syd er noget?!

Derudover kan du os tage til danfoss universe - men igen, her ved jeg ikke lige med alderen  

Tage en tur til rømø og bade/flyve med drager. Der er vist os et heste-land eller sommerland på rømø for børn.

Sommerlandet på Rømø er rusten og ikke særlig velholdt, men der er andre gode ting på øen 

Anmeld

10. juli 2012

mor2100kbh

Nadja+Baby+2012 skriver:

Tak. Googler lige de forskellige ting og se om det kunne være noget 

Anmeld

10. juli 2012

mor2100kbh

dpb skriver:

Se så gav det mening men kan desvære ikke lige hjælpe med attraktioner den vej

Qnuz

Bare i orden 

Anmeld

10. juli 2012

mor2100kbh

Christina.78 skriver:

Der findes jo flere grænseovergange til Tyskland 

tænker du Kruså, Sønder Lûgum, aventoft ect ect... ???

Jeg tænkte faktisk på om der var noget i Tyskland, tæt på grænsen til Jylland.

Anmeld

10. juli 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
enligmorkbh skriver:

Jeg tænkte faktisk på om der var noget i Tyskland, tæt på grænsen til Jylland.

Men men.... der er jo MERE end en grænseovergang i sønderjylland... Mine forældre bor meget tæt på grænsen i Kruså, ja også den i Padborg. Men hvis din far skal køre jer, er det måske ikke uvæsentligt, om det er ovre ved Tønder, I kører over grænsen - det tager vel omkring en time at køre fra Kruså til Tønder - derfor spørgsmålet

Mvh Carina

/ Taco78 

Anmeld

10. juli 2012

mor2100kbh

Taco78 skriver:

Men men.... der er jo MERE end en grænseovergang i sønderjylland... Mine forældre bor meget tæt på grænsen i Kruså, ja også den i Padborg. Men hvis din far skal køre jer, er det måske ikke uvæsentligt, om det er ovre ved Tønder, I kører over grænsen - det tager vel omkring en time at køre fra Kruså til Tønder - derfor spørgsmålet

Mvh Carina

Puha. Kan godt hører der er meget man ikke ved når man bor i KBH 

Jeg har ingen ide om hvilken grænse det så er. Troede kun der var én. Han bor i Vejen hvis det kan hjælpe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.