Steder at besøge i nærheden af den Tyske grænse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.023 visninger
18 svar
0 synes godt om
9. juli 2012

mor2100kbh

Findes der nogle steder der er værd at besøge i nærheden af grænsen for et barn på 2,6år?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

Christina.78

Afhænger af hvilken grænse-overgang du tænker på??

Anmeld

9. juli 2012

lucas<3

der er sharkenborg slot der hvor joakim og marie bor..

Anmeld

9. juli 2012

mor2100kbh

Christina.78 skriver:

Afhænger af hvilken grænse-overgang du tænker på??

Har skrevet det i overskriften

Anmeld

9. juli 2012

mor2100kbh

lucas<3 skriver:

der er sharkenborg slot der hvor joakim og marie bor..

Tvivler på min datter vil finde det særlig spændende og det er primært hende der skal underholdes 

Anmeld

9. juli 2012

mor2100kbh

Og så tænkte jeg mest om der var noget i Tyskland.

Men andre bud er også velkomne

Anmeld

9. juli 2012

dpb

enligmorkbh skriver:

Har skrevet det i overskriften

Du skriver bare den tyske grænse.... men det er jo nødvendigt at vide hvorfra du påtænker at komme

Hvis du bor i jylland er det naturligt at tage over der, hvis man som jeg bor på falster er det mere nærliggende at tage turen over gedser-rostock eller rødby-puttgarden

Tror det var derfor der blev spurgt ind til hvilken grænse-overgang?

Qnuz

Anmeld

9. juli 2012

mor2100kbh

dpb skriver:

Du skriver bare den tyske grænse.... men det er jo nødvendigt at vide hvorfra du påtænker at komme

Hvis du bor i jylland er det naturligt at tage over der, hvis man som jeg bor på falster er det mere nærliggende at tage turen over gedser-rostock eller rødby-puttgarden

Tror det var derfor der blev spurgt ind til hvilken grænse-overgang?

Qnuz

Ja ok. Jeg er bare dum københavner så for mig findes der kun én grænse...den i Jylland 

Anmeld

9. juli 2012

dpb

enligmorkbh skriver:

Ja ok. Jeg er bare dum københavner så for mig findes der kun én grænse...den i Jylland 

hehe...

Men hvis i bor i københavn forstår jeg ikke hvorfor i vælger den i jylland der er distancen da kortere herned til, og så får jeres datter også en oplevelse ud af at tage færgen medmindre I i forvejen er på ferie i jylland

Qnuz

Anmeld

9. juli 2012

mor2100kbh

dpb skriver:

hehe...

Men hvis i bor i københavn forstår jeg ikke hvorfor i vælger den i jylland der er distancen da kortere herned til, og så får jeres datter også en oplevelse ud af at tage færgen medmindre I i forvejen er på ferie i jylland

Qnuz

Min far bor i Sønderjylland så tænkte min datter og jeg kunne bo hos ham og så kunne han være chauffør. Har nemlig ikke selv bil.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.