Ihh den ventetid, hvad søren skal jeg tage mig til?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2012

Annana89

AnnaKJ skriver:

Jeg er simpelthen kommet så langt nu, at jeg har opgivet at vente. Jeg bliver alligevel sat igang i morgen formiddag

Så dagen idag, tja den går vel bare som de andre dage Dog skal lejligheden lige have de sidste finpudsninger og gøres helt ren, men det tager ikke alverdens tid og så skal jeg tjekke om jeg har alt med i tasken sygehuset

Ellers står den på hygge i aften med mand og Lærke  (Forhåbenligt) sidste dag, som forældre til 1  

Og så en dejlig lækker (let) morgenmad i morgen - mmm

Det bliver dejligt, at få prinsessen ud  

Ahhh du har os ventet læænge nu!! 

Men hvis jeg bare havde en dato at forholde mig til selvom det først var om 10 dage kunne jeg nok bedre holde ud og vente! Hader at jeg ikke aner om jeg skal vente 14 dage endnu eller måske kun nogle timer!

Vil tænke på dig i morgen og rigtig meget held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

Annana89

Mettefpigen skriver:

Fødte i uge 38 så havde ikk den store ventetid... Men synes du skulle slappe af så sin krop er klar til fødslen for den tærer på kroppen.. :-)

DU har helt ret! Sys bare det er så frustrende ikke og ane om jeg skal vente 14 dage endnu eller blot nogle timer så det faktisk er svært at slappe af:0/

Anmeld

9. juli 2012

Annana89

morethanperfect skriver:

Vi kan tage en tur rundt i svendborg i morgen
Så kan vi håbe det sætter noget i gang  

Ja det kunne vi godt:0) altså hvis der ikke er sket noget i nat og det ikke regner for så er der nok ikke meget ved det

Anmeld

9. juli 2012

morethanperfect

Annana89 skriver:

Ja det kunne vi godt:0) altså hvis der ikke er sket noget i nat og det ikke regner for så er der nok ikke meget ved det

Godt .. Ja jeg gider heller ik hvis det regner 

Anmeld

9. juli 2012

Mettefpigen

Annana89 skriver:

DU har helt ret! Sys bare det er så frustrende ikke og ane om jeg skal vente 14 dage endnu eller blot nogle timer så det faktisk er svært at slappe af:0/

Det ved jeg godt... Men jeg fødte om morgenen oh fik en dreng der næsten ikk sov.. Og de første 5 dage sov jeg ca 15 timer...

Anmeld

9. juli 2012

AnnaK89

Mor til Liva skriver:

Det kan jeg godt forstå - har holdt øje med dig

Håber I får en hyggelig aften og så ønsker jeg dig alt held og lykke i morgen...

Håber vi får en lille opdatering mht hvordan det går i morgen når du er blevet undersøgt

Pøj pøj til dig

Skal selvfølgelig nok updatere løbende (så længe jeg holder det ud ihvertfald)

Tusind tak - håber det hele kommer til at gå som det skal

Anmeld

9. juli 2012

AnnaK89

Annana89 skriver:

Ahhh du har os ventet læænge nu!! 

Men hvis jeg bare havde en dato at forholde mig til selvom det først var om 10 dage kunne jeg nok bedre holde ud og vente! Hader at jeg ikke aner om jeg skal vente 14 dage endnu eller måske kun nogle timer!

Vil tænke på dig i morgen og rigtig meget held og lykke

Ja nu synes jeg egentlig også det er længe, og glæder mig vildt til det hele går igang i morgen, og til jeg har hende i mine arme 

Tusind tak - skal nok updatere i gruppen løbende

Anmeld

9. juli 2012

MortilCilas

Annana89 skriver:

Ahh ved godt nogle nok vil sys at det er lidt hurtigt at være SÅ utoldmodig når jeg "kun" er 40+1 MEN jeg orker bare ikke mere.

Jeg vil se ham den lille fyr, min krop orker virkelig ikke mere og så sys jeg bare det er så mega fustrerende bare og vente! Man aner ikek hvor længe man skal vente og jeg er trtæ af bare og være herhjemme. De sidste to dage har jeg knoklet i haven men nu er det dårligt verj og jeg kunen egentlig godt bruge at komme lidt væk fre hjemmet og opleve noget andet. Måske så mine tanker kan komme lidt væk fra fødsel og baby!

Føler bare ikek at jeg kan tage væk for tænk nu hvis det alligevel gik igang!?

Ihh hvad fordræv i andre ventetiden med?!

Jeg tog i biografen dagen efter termin, gjorde rent som en i helvede også sås jeg en del med dem jeg kunne, inden fødslen, da jeg vidste at det ville jeg ikke kunne så meget når han var født. Og da jeg var noget 41+2 lavede jeg en masse masse planer for dagen efter og der gik jeg så i fødsel, så alle planer blev aflyst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.