Ihh den ventetid, hvad søren skal jeg tage mig til?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.743 visninger
17 svar
0 synes godt om
9. juli 2012

Annana89

Ahh ved godt nogle nok vil sys at det er lidt hurtigt at være SÅ utoldmodig når jeg "kun" er 40+1 MEN jeg orker bare ikke mere.

Jeg vil se ham den lille fyr, min krop orker virkelig ikke mere og så sys jeg bare det er så mega fustrerende bare og vente! Man aner ikek hvor længe man skal vente og jeg er trtæ af bare og være herhjemme. De sidste to dage har jeg knoklet i haven men nu er det dårligt verj og jeg kunen egentlig godt bruge at komme lidt væk fre hjemmet og opleve noget andet. Måske så mine tanker kan komme lidt væk fra fødsel og baby!

Føler bare ikek at jeg kan tage væk for tænk nu hvis det alligevel gik igang!?

Ihh hvad fordræv i andre ventetiden med?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

Mor til L&S

Annana89 skriver:

Ahh ved godt nogle nok vil sys at det er lidt hurtigt at være SÅ utoldmodig når jeg "kun" er 40+1 MEN jeg orker bare ikke mere.

Jeg vil se ham den lille fyr, min krop orker virkelig ikke mere og så sys jeg bare det er så mega fustrerende bare og vente! Man aner ikek hvor længe man skal vente og jeg er trtæ af bare og være herhjemme. De sidste to dage har jeg knoklet i haven men nu er det dårligt verj og jeg kunen egentlig godt bruge at komme lidt væk fre hjemmet og opleve noget andet. Måske så mine tanker kan komme lidt væk fra fødsel og baby!

Jeg er akkurat lige sådan og er 40+0 i dag - vi er nogle utålmodige kvinder haha!!

Jeg henter Liva fra DP om lidt engang og så vil vi bare hygge herhjemme og så skal huset ha en stor omgang senere tror jeg

Har lige været ude og handle og er så øm ved mit skamben at jeg næsten ikk kan gå

Ih, det blir en kedelig uge hvis der ikk snart sker noget......

Anmeld

9. juli 2012

Annana89

Mor til Liva skriver:

Jeg er akkurat lige sådan og er 40+0 i dag - vi er nogle utålmodige kvinder haha!!

Jeg henter Liva fra DP om lidt engang og så vil vi bare hygge herhjemme og så skal huset ha en stor omgang senere tror jeg

Har lige været ude og handle og er så øm ved mit skamben at jeg næsten ikk kan gå

Ih, det blir en kedelig uge hvis der ikk snart sker noget......

Jae hehe! Jeg har ikke engang et barn mere jeg kan koncentrere mig om!

Og huset skinner stort set...

tror os bare at jeg har brug for at tænke på noget andet end at jeg "venter"! 

Anmeld

9. juli 2012

Mor til L&S

Annana89 skriver:

Jae hehe! Jeg har ikke engang et barn mere jeg kan koncentrere mig om!

Og huset skinner stort set...

tror os bare at jeg har brug for at tænke på noget andet end at jeg "venter"! 

Nej, jeg er også glad for at jeg har Liva, så går dagen egentlig okay til trods for at jeg er utålmodig...

Tror også vi skal tænke på noget andet og så kommer den lille når vi mindst venter det

Anmeld

9. juli 2012

Annana89

Mor til Liva skriver:

Nej, jeg er også glad for at jeg har Liva, så går dagen egentlig okay til trods for at jeg er utålmodig...

Tror også vi skal tænke på noget andet og så kommer den lille når vi mindst venter det

Ja nettop! Men jeg kan bare snart ikek hitte på noget indefor hjemmets 4 vægge at lave!

Anmeld

9. juli 2012

Mor til L&S

Annana89 skriver:

Ja nettop! Men jeg kan bare snart ikek hitte på noget indefor hjemmets 4 vægge at lave!

Nej, det er rigtigt - sys også det kan være lidt kedeligt... Har tit lyst til at sove, men så kan jeg ikk sove om natten, så det er en skrue uden ende...

Anmeld

9. juli 2012

AnnaK89

Jeg er simpelthen kommet så langt nu, at jeg har opgivet at vente. Jeg bliver alligevel sat igang i morgen formiddag

Så dagen idag, tja den går vel bare som de andre dage Dog skal lejligheden lige have de sidste finpudsninger og gøres helt ren, men det tager ikke alverdens tid og så skal jeg tjekke om jeg har alt med i tasken sygehuset

Ellers står den på hygge i aften med mand og Lærke  (Forhåbenligt) sidste dag, som forældre til 1  

Og så en dejlig lækker (let) morgenmad i morgen - mmm

Det bliver dejligt, at få prinsessen ud  

Anmeld

9. juli 2012

Mor til L&S

AnnaKJ skriver:

Jeg er simpelthen kommet så langt nu, at jeg har opgivet at vente. Jeg bliver alligevel sat igang i morgen formiddag

Så dagen idag, tja den går vel bare som de andre dage Dog skal lejligheden lige have de sidste finpudsninger og gøres helt ren, men det tager ikke alverdens tid og så skal jeg tjekke om jeg har alt med i tasken sygehuset

Ellers står den på hygge i aften med mand og Lærke  (Forhåbenligt) sidste dag, som forældre til 1  

Og så en dejlig lækker (let) morgenmad i morgen - mmm

Det bliver dejligt, at få prinsessen ud  

Det kan jeg godt forstå - har holdt øje med dig

Håber I får en hyggelig aften og så ønsker jeg dig alt held og lykke i morgen...

Håber vi får en lille opdatering mht hvordan det går i morgen når du er blevet undersøgt

Pøj pøj til dig

Anmeld

9. juli 2012

Mettefpigen

Fødte i uge 38 så havde ikk den store ventetid... Men synes du skulle slappe af så sin krop er klar til fødslen for den tærer på kroppen.. :-)

Anmeld

9. juli 2012

morethanperfect

Annana89 skriver:

Vi kan tage en tur rundt i svendborg i morgen
Så kan vi håbe det sætter noget i gang  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.