Hvordan går det hos jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2012

lio

pemiro skriver:

Hahahahahh havde læst som var det hans
Go tur til lægen, krydser fingre for det ikke er betændelse eller sådan

jo tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

female

pemiro skriver:

Nej en go mor kan lige så godt sidde i flasken med mme..
Så længe de får tryghed, mad, ren ble og kærlighed så er de i den syvende himmel.. Er heldigvis ikke typen der ikke vil give mme, min holdning er at hvis det hele blir meget bedre med mme, jamen så er det det han får, for så kommer det hele til at blive bedre, og det vil han kunne mærke..

Godt at høre vi ikke er de eneste der kun synes tæppet er sjovt i kort tid hehe...
Hvad siger jeres lille guldklump til at ligge på maven og selv skal kæmpe med hovedet?

Vores pige kan faktisk rigtig godt lide at ligge på maven. Synes også hun efterhånden er blevet rigtig dygtig med at løfte hovedet. Kan jeres også lide at ligge på maven?

Anmeld

10. juli 2012

pemiro

female skriver:

Vores pige kan faktisk rigtig godt lide at ligge på maven. Synes også hun efterhånden er blevet rigtig dygtig med at løfte hovedet. Kan jeres også lide at ligge på maven?

Nej han hader det hehe.. Men tilgengæld elsker han at sidde hos os og bevæge hovedet rundt og kigge rundt og holde hovedet selv :/
Men er dog begyndt at ligge ham mere på maven selvom det ender i grÅd, for han skal jo lære det den lille mand

Anmeld

10. juli 2012

eliasogmor

her går det ok.... jeg bøvler med brystbetændelse... men lillebror trives.. har lidt guldsol, men ikke noget vi er urolige for..... nogen gange tager han 4 timer i streg om natten, og hold da op det kan mærkes når han ikke gør.. jeg sover som regel middagslur med ham, hvis storebror tillader der.... sp, kommer i dag og tjekker mine bryster igen....av av av..... hun tror jeg skal have noget ander medicin, der skal tage betændelsen.... 

Anmeld

10. juli 2012

female

eliasogmor skriver:

her går det ok.... jeg bøvler med brystbetændelse... men lillebror trives.. har lidt guldsol, men ikke noget vi er urolige for..... nogen gange tager han 4 timer i streg om natten, og hold da op det kan mærkes når han ikke gør.. jeg sover som regel middagslur med ham, hvis storebror tillader der.... sp, kommer i dag og tjekker mine bryster igen....av av av..... hun tror jeg skal have noget ander medicin, der skal tage betændelsen.... 

Av av har godt hørt, at brystbetændelse skulle være frygtelig smertefuldt. Håber du får noget, så det snart går væk igen. 

Dejligt at du indimellem kan få en middagslur. Her er det ikke så tit nødvendigt nemlig fordi hun sover så utrolig godt om natten, men det sker da alligevel, at jeg tager en lur sammen med hende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.