female skriver:
Jeg har ikke rigtig været så aktiv herinde efter fødslen for sikke meget tid man kan bruge på at beundre en lille baby
Men hos os går det bare super godt. Vi har fået den nemmeste og gladeste lille pige, man overhovedet kan forestille sig.
Hun bliver fire uger på fredag. Vi fik heldigvis rigtig godt gang i amningen allerede fra start, og efter at brysterne har vænnet sig til den nye funktion, nyder jeg at amme.
Søvn er der også rigeligt af, da hun fra dag 1 har sovet mellem 5 og 7 timer hver nat. Så bliver hun ammet og skiftet og sover så gerne et par timer mere. Derfor er der endnu ingen søvnunderskud hos mor her.
Derud over er hun utrolig glad. Hun smiler det meste af tiden, og vi har ikke prøvet at have utrøstelige skrigeture endnu. Hun græder højest, når sutten kommer lidt for langt væk, men stopper igen, når sutten bliver sat på plads.
Jeg går ikke ud fra, at moderrollen bliver ved med at være så nem, men jeg nyder det så længe det står på 
Det eneste jeg gerne ville ændre på er hastigheden, hvormed graviditetskiloene forsvinder. Jeg mangler fortsat at smide 6-7 kilo, og jeg synes bare det står helt stille pt. Glæder mig sådan til at kunne passe mine bukser igen, men det tager nok desværre lidt inden det sker - tror nemlig alle kiloene har placeret sig på mine hofter.
Hvordan går det hos jer?
Min historie lyder omtrent ligesom din

Det er simpelthen så fantastisk at være blevet mor, og det er meget lettere end vi regnede med. Oliver er så dejlig en baby, han vågner dog en til to gange om natten for at få mad, men sover med det samme igen..
Vi havde dog problemer med amningen, da han ikke kan få fat på brystet. Så her malker jeg ud og gir flaske. Er dog ikke så sikker på jeg orker det så længe igen. Synes godt nok ikke jeg laver andet end at have med mælk at gøre :/ men sp har sagt til mig at det slet ikke gør noget hvis jeg ikke magter det mere og hellere vil gi mme, så nu får vi at se hvor længe jeg orker det

Vi har haft en enkelt skrigeda igår nat og forgårs aften, formentlig pga varmen og lidt ondt i mavsen, men idag er der ikke noget, så det er skønt

Han er begyndt at følge med i ALT og vil hellere være vågen og kigge end overgive sig til søvnen hehe, tossede dreng. Ansigtsudtryk er godt igang, det er simpeæthen så sjovt at observere ham når han går igang med dem hehe. Aktivitetstæppet er så småt i brug, dog kun 5-10 min ad gangen, så er det ikke sjovt længere..
Min blir også 1 mdr på fredag, så det er da lidt sjovt