Det dér løse maveskind...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2012

grøn · ært

....til samligning, så så jeg altså sådan her ud før jeg blev gravid... (øvbøv bussemand!!)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

sofiell89

grøn · ært skriver:

Altså, jeg begyndte at træne nærmest samme dag jeg fødte. Men kun de øvelser jordemoderen og det hæfte de gav mig, fortalte jeg måtte lave. Nu er jeg så begyndt at lave flere og flere øvelser og også almindelige maveøvelser. Jeg forcer dog ikke den der trekant frem; hvis den bliver for tydelig, så stopper jeg med øvelsen. Men jeg laver alt det jeg kan, uden den popper frem/ud. I går løb jeg min første tur - det har taget noget tid at komme igang med, men nu er jeg igang!
Jeg håber da din instruktør har ret, men jeg synes godt nok det tager lang tid. Nu er jeg måske meget utålmodig, men det er da 9 uger siden jeg fødte... Så nu må den mave da gerne snart falde ind på plads. Jeg synes ærlig talt, at jeg har en mave som da jeg var 2 månder gravid. Den her hænger bare ud over bukserne, når jeg bøjer mig eller sidder ned. Og det er jeg sgu ikke lige vant til :- /

Jeg putter altså lige et billede ind... Bare for at høre, hvor slemt det egentlig står til (?? undskyld, hvis I falder af stolen :-S )
Jeg svinger stadig i vægten, men jeg mangler minimum at smide 8 kg og max at smide 10......suk!

Altså HVIS min mave bare så sådan ud, så ville jeg da være glad Jeg har et mavebillede (godt nok med bluse på) fra starten af graviditeten, og så et billede jeg lige har været inde og tage nu .. Du har vidst intet og brokke dig over Du ser sgu godt ud
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. juli 2012

grøn · ært

sofiell89 skriver:

Altså HVIS min mave bare så sådan ud, så ville jeg da være glad Jeg har et mavebillede (godt nok med bluse på) fra starten af graviditeten, og så et billede jeg lige har været inde og tage nu .. Du har vidst intet og brokke dig over Du ser sgu godt ud

Tak - og jeg kan godt se at du har noget at slås med jeg ikke har, og at jeg måske "øffer" over nogle småting. Strækmærkerne er jeg helt sluppet for. Men selvfølgelig synes man, at man ser lidt "lasket" ud uanset hvordan man ser ud efter fødslen fordi man sammenligner med, hvordan man så ud før graviditeten. Men selvom vi nok aldrig kommer til at ligne os selv, som vi så ud inden vi blev gravide - så er det letter at leve med, når man ser hvad der kom ud af de ekstra hudfolder og eventuelle sprækker :-) Jeg trænede en del før graviditeten og er godt igang igen.. men pyh! det er unægtelig lidt tungere end jeg husker det. Håber at du finder den facon du ønsker dig - og hvem ved.. måske når vi har fundet den....så glemmer vi alt om, hvor bøvlet det var og vipti vupti, så venter vi endnu et barn og skal forfra igen :-P

Anmeld

17. juli 2012

CaWi

Jeg mangler stadig at smide fem kilo. Det sidder på hofter og balder, måske også lidt på maven, men tror nu mere det bare er løs hud der efterhånden er der. kan stadig kun passe to par af mine bukser og en enkelt nederdel. Det er virkelig træls, og kommer vist også til at skulle bruge penge på nyt undertøj når jeg er færdig med at amme. Nægter simpelthen at tro på mine bryster bliver så små igen. Det er i hvert fald sikkert at de kommer til at hænge.
Overvejer faktisk lidt, hvis bryster og mave hænger meget, når jeg har fået de børn jeg skal, lige at få rettet op på tingene.
Men nu må vi se hvordan det hele ser ud når jeg har tabt det sidste.

Anmeld

20. juli 2012

NNL

CAWI skriver:

Jeg mangler stadig at smide fem kilo. Det sidder på hofter og balder, måske også lidt på maven, men tror nu mere det bare er løs hud der efterhånden er der. kan stadig kun passe to par af mine bukser og en enkelt nederdel. Det er virkelig træls, og kommer vist også til at skulle bruge penge på nyt undertøj når jeg er færdig med at amme. Nægter simpelthen at tro på mine bryster bliver så små igen. Det er i hvert fald sikkert at de kommer til at hænge.
Overvejer faktisk lidt, hvis bryster og mave hænger meget, når jeg har fået de børn jeg skal, lige at få rettet op på tingene.
Men nu må vi se hvordan det hele ser ud når jeg har tabt det sidste.

Ja det er noget af en pris vi betaler efter en graviditet, men heldigvis det hele værd!!

Anmeld

20. juli 2012

CaWi

NNL skriver:

Ja det er noget af en pris vi betaler efter en graviditet, men heldigvis det hele værd!!

Det er helt sikkert det værd. Kan jo også være man bare lige skal vænne sig til den "nye" krop man får.
Men sexet føler jeg mig i hvert fald ikke mere

Anmeld

20. juli 2012

NNL

CAWI skriver:

Det er helt sikkert det værd. Kan jo også være man bare lige skal vænne sig til den "nye" krop man får.
Men sexet føler jeg mig i hvert fald ikke mere

Jeg havde endelig fået en figur jeg var glad for inden jeg blev gravid, så det VIL jeg bare have igen. Det kan ikke passe at det ikke kan lade sig gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.