NNL skriver:
Det var ellers flot at du var så hurtigt tilbage i dine gamle bukser
Sådan!! Det tog lige lidt længere tid for mig, men nu kan jeg heldigvis komme i dem igen. Skal have ny garderobe når jeg har smidt de sidste to kg
Mangler virkelig noget smart tøj, især bukser...
Jah mavebøjninger - dem skal jeg vist være lidt bedre til
Kan du se om det hjælper??
Men træls med lange bryster og strækmærker
Strækmærkerne slap jeg heldigvis for, det med brysterne må vi se når jeg holder op med at amme engang. LIge nu er de store og spændstige (altså store i forhold til hvad de plejer at være
Har ikke så meget at prale af fra naturens side). Er spændt på om de forsvinder helt om der bliver noget tilbage 
Jeg var selv overrasket over at det gik så stærkt, med at komme tilbage i bukserne. Har altid troet at det ville blive en lang og sej kamp

Mht. mavebøjningerne, kan jeg ikke se forskel når jeg husker dem.. Men glemmer jeg det i et par dage, føler jeg mig meget "oppustet" og føler jeg ligner en der er et par måneder henne igen

Kender det der med nyt smart tøj. Jeg har altid elsket at gå i tank toppe, men det ser bare ikke så smart ud med en slaskemave der vibrere når man går

I lørdags da vi skulle i byen Carsten og jeg, hoppede jeg faktisk i en graviditetsbluse, som var dejlig løs og stadig sad fint på overkroppen

Lettere overrasket over at jeg følte mig lige så fin i den uden gravid mave, som da jeg havde

Jeg er selv begyndt at joke med, at når vi skal have et barn mere, så skal mine bryster samles op fra jorden af

Har besluttet mig for ikke at amme næste gang, så mon ikke de kan beholde sit flade og lange look uden at blive længere

Anmeld