Idag starter min kur/nye livstil!
Jeg har hængt denne op i mit køkken, for det er nu det gælder! Nu VIL jeg ikke være småfed længere! Og endelig føler jeg mig motiveret. Men jeg må ikke spise kartofler, ris og pasta, så jeg eftersøger alternativer. Nogle der har opskrifter eller gode råd?
Har også hængt et billede op af hvordan jeg så ud inden jeg blev gravid første gang. Det er 10 -15 kg. siden
Det håber jeg motiverer mig - selvom det jo ikke er et realistisk mål. Men alligevel håber jeg, det hjælper
Hjælp! Min mand og store søn skal jo også gerne kunne spise det...
Tillykke med din beslutning.
Det er en god motivation, det med at skrive stort op og hænge et billede af målet op.
Men må lige tilføje noget, der skpang mig i øjnene. Nemlig -kartofler. Selvom kartofler er stivelse, er det stadig en meget mættende grøntsag, der desuden er uden alt for mange kcal pr 100 gr. Set i forhold til pasta og ris.
Jeg er ret afhængig af, ikke at skal være sulten hele tiden, så for mig, ville kartoflen være den dominerende mættende grøntsag i stedet fro den "onde" stivelse.
Ville bare lige dele det med dig 
Også kan du jo lave alm mad, som hele din familie kan spise. Du spiser bare kun kød og grøntsager til.
Anmeld