Som overskriften siger, er jeg bange/parnoid...
Jeg tror virkelig ikke at det er normalt at have det som jeg har det, for det er virkelig slemt!!! Om aftnen når jeg gerne lige vil ned og ryge min sidste cigaret, så tør jeg simpelthen ikke! Og hvis jeg så gør det alligevel står jeg og holder fast i dørhåndtaget op til opgangen hvis nogen ville komme får at slå med ned, mit hjerte hamre helt vildt og jeg tror måske jeg får taget to tre sug og så skynder jeg mig ind, men når jeg så skal op af trappen, har jeg altid troen på at jeg SKAL nå at gå tre trappetrin op, inden døren lukker i?? Kigger altid om nogen er bag mig, og frygter hele tiden nogen vil slå mig ihjel!!! Jeg føler også at når jeg står udenfor alene, og det er mørkt at nogen holder øje med mig, deet virkelig ubehageligt!! og høre jeg den mindste lyd, det kan være gulvet der knirker eller lyden fra en radiator, så kryber jeg nærmest under dynen og puffer til min mand og ber ham tag et kig rundt i lejligheden for jeg er sikker på nogen er brudt ind?? Når jeg er alene hjemme låser jeg alle døre, og gemmer en kniv eller et bat under sofaen eller bag en pude i tilfæde af nogle kom ind og ville overfalde mig, det her er en meget kort udgave af mine følser jeg går konstant i paranoia og frygt for at nogen vil gøre mig fortræd!
- bør jeg vende det med min læge eller er det normalt??? - jeg ville rigtig gerne ta sådan en "hvor parnoid er du" test, men kan kun finde dem på engelsk.. puu syntes sku det er hårdt. . Vil blive meget glad for at høre jeres mening, om min paranoia er voldsom, eller helt normal..
Anmeld